آل سیس

پاورپوینت اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تالیف دکتر سهیل سرمد سعیدی)

دانلود پاورپوینت با موضوع اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف دکتر سهیل سرمد سعیدی)، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل هدفهای سالیانه، هدفهای عملیاتی، سیاست ها، فرایند اجرای استراتژی، تخصیص منابع، ابزار تخصیص منابع، ساختار استراتژیک، مهندسی مجدد، فرهنگ سازی و فزهنگ پذیری، مهندسی مجدد فرایندهای کسب

دانلود پاورپوینت اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تالیف دکتر سهیل سرمد سعیدی)

پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تالیف سهیل سرمد سعیدی
پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل سرمد سعیدی
پاورپوینت اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تالیف سرمد سعیدی)
پاورپوینت اجرای استراتژی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 748 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

دانلود پاورپوینت با موضوع اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف دکتر سهیل سرمد سعیدی)، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

هدفهای سالیانه

هدفهای عملیاتی

سیاست ها

فرایند اجرای استراتژی

تخصیص منابع

ابزار تخصیص منابع

ساختار استراتژیک

مهندسی مجدد

فرهنگ سازی و فزهنگ پذیری

مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار

ایجاد انگیزه برای مهندسی مجدد

چرا می خواهیمBPR را در سازمان پیاده کنیم؟

معیارهای اندازه گیری و اهمیت مورد کاری

اولویت دهی به اهداف

ارتباط بین واحدهای کاری

مدیریت تغییر

منشاءمقاومت کارکنان

چرا سازمانها به تغییر نیازمندند؟

روشهای غلبه بر مقاومت کارکنان در برابر تغییر

مدیریت تعارض

دلایل تعارض

درجات تعارض

درک تعارض و شخصی کردن

تعارض سازنده و مخرب

توضیحات:

کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف دکتر سهیل سرمد سعیدی از جمله منابع مهم درس مدیریت استراتژیک برای رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم این کتاب با موضوع" اجرای استراتژی "می باشد که در حجم 25 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تالیف دکتر سهیل سرمد سعیدی)


برچسب ها : پاورپوینت اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تالیف دکتر سهیل سرمد سعیدی) دانلود پاورپوینت با موضوع اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف دکتر سهیل سرمد سعیدی)، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل هدفهای سالیانه، هدفهای عملیاتی، سیاست ها، فرایند اجرای استراتژی، تخصیص منابع، ابزار تخصیص منابع، ساختار استراتژیک، مهندسی مجدد، فرهنگ سازی و فزهنگ پذیری، مهندسی مجدد فرایندهای کسب دانلود پاورپوینت اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تالیف دکتر سهیل سرمد سعیدی) پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تالیف سهیل سرمد سعیدی پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل سرمد سعیدی پاورپوینت اجرای استراتژی (فصل هفتم کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تالیف سرمد سعیدی) پاورپوینت اجرای استراتژی دسته بندی مدیریت فرمت فایل ppt حجم فایل 748 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 25 دانلود پاورپوینت با موضوع اجرای ،
[ سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 ] [ 18:27 ] [ موسوی ] [0 بازدید]

پکیج افزایش وزن مگارنج با پودر شکلات داغ گانودرما

پکیج افزایش وزن قهوه هات چاکلت گانودرما 400 گرمی با مگارنج 60 عددی

قرص افزایش وزن طبیعی کل بدن ده کیلو در ماه گیاهی مگاویت

لامپ محافظ در ماشین lec

الفا اسلیم 50 کپسولی اورجینال به همراه کمربند لاغری رایگان

قرص کاهش وزن مخصوص چربی دور شکم

قرص لاغری ادیوس گلد بلک Adios 60

آدیوس گلد طلایی اصلی Adios Gold 60 Cap

فایل های دانلودی را از اینجا پردازش کنید

ترازوی جیبی جواهرات jew

کلید هوشمند کولر آبی

دزدگیر باغ بدون برق

کلید هوشمند کولر آبی با ریموت کنترل

تلفن اضطراری آسانسور

دوربین مدار بسته خانگی هولوگرام طلایی HD

دوربین مدار بسته panama حرفه ایی کد 1553

قرص مگارنج مناسب برای افزایش وزن و پر شدن صورت

پکیج افزایش وزن مگارنج با پودر شکلات داغ گانودرما

کارواش همراه oem

مودم آسانسور

کنترل راه دور ماینر با هشدار دهنده قطع برق

اس ام اس کنترل 4 کانال با ریموت

کنترل راه دور پیامکی 4 کانال و دوربین بی سیم وای فای

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی فقط با 12 میلیون تومان

فایل از ما, دانلود از شما

زنگ هوشمند مدرسه

هشدار دهنده قطع برق با آژیر

هشدار دهنده وجود آب

اسکریپت ارسال ایمیل گروهی فارسی توسط سایت

چراغ خورشیدی دیواری Solar Light

شعله افکن

آسان سلفن کش

دوربین شلنگی آندوسکوپی Andio

کیت تعمیر شیشه ماشین windshield

کاهش وزن سریع و طبیعی در خانه alpa50

افزایش وزن و حجم طبیعی صورت مگارنج

قرص افزایش وزن مگاویت جعبه ایی 60 عددی

آرام بند درب اتاق و کمد بندی شیک

مینی دوربین فیلم برداری A9

دستگاه مکنده صافکاری PDR

آسان بر و 4 چرخ متحرک

کلید تاچ و ترموستات کولر آبی

الفا اسلیم 50 کپسولی اورجینال به همراه کمربند لاغری رایگان

قرص کاهش وزن مخصوص چربی دور شکم

کلید هوشمند کولر آبی با ریموت کنترل

کنترلر سیمکارتی با ریموت و تایمر و قابلیت سناریو با منشی سخنگو

قرص افزایش وزن آمازون طرح جدید 60 تایی

خرد کن غذا chopper

آسیاب کن powd

درب توری مجیک مش مشکی

قرص کاهش وزن پلا تین30تایی لیبلدار

پرینتر حرارتی het

قرص افزایش حجم باسن Somatoline Cosmetic

کاهش وزن رزبری30 تایی

کاهش وزن platinnew طرح جدید 32 عددی

کاهش وزن پاپایا30 تایی

کاهش وزن گوجی30تایی طرح جدید

قرص لاغری پلاتین30تایی لیبلدار صورت

دستگاه صافکاری جادویی خودرو

کاهش وزن platinnew طرح جدید 32 عددی

قرص افزایش وزن کینگ قهوه ایی 60 تایی جدید

کلید لمسی هوشمند چهار پل با رویه شیشه

کلید هوشمند کولر آبی با ریموت کنترل

تایمر آبیاری و مه پاش شیشه

فندک الکتریکی (شارژی) چراغ قوه دار

متر قفل دار جمع شونده

جاروبرقی شارژی همراه


برچسب ها : پکیج افزایش وزن مگارنج با پودر شکلات داغ گانودرما پکیج افزایش وزن قهوه هات چاکلت گانودرما 400 گرمی با مگارنج 60 عددی ،
[ دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 ] [ 17:26 ] [ موسوی ] [0 بازدید]
سوالات و جزوه کیفیت توان الکتریکی

سلام جزوه یاد شده به صورت تایپ شده و مرتب در اختیار شما قرار داده می شود این فایل همه مطالب درس کیفیت توان را پوشش می دهد با توجه به انکه بیشتر مطالب این درس به صورت گنگ و نا منظم در کتاب هایی مثل دوگان امده است تصمیم بر این شد که مطالب کیفیت توانی را در قالب سوالات امتحانی دانشگاه های علم و صنعت و یزد و مازندران آورده و به صورت مثال هایی قابل د

دانلود سوالات و جزوه کیفیت توان الکتریکی

کیفیت توان 
جزوه کیفیت توان 
جزوه روان کیفیت توان
دانشگاه علم وصنعت
دانشگاه مازندران
دانشگاه یزد
دوگان 
dugan
power quality
نمونه سوال
دسته بندی برق
فرمت فایل rar
حجم فایل 10721 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 150

سلام
جزوه یاد شده به صورت تایپ شده و مرتب در اختیار شما قرار داده می شود. این فایل همه مطالب درس کیفیت توان را پوشش می دهد با توجه به انکه بیشتر مطالب این درس به صورت گنگ و نا منظم در کتاب هایی مثل دوگان امده است تصمیم بر این شد که مطالب کیفیت توانی را در قالب سوالات امتحانی دانشگاه های علم و صنعت و یزد و مازندران آورده و به صورت مثال هایی قابل درک بیاوریم. در ضمن تمرینات کلاسی نیز با این فایل همراه است.
با مطالعه این فایل نیاز به هیچ منبع دیگری نخواهید داشت و نمره بیست را به راحتی می توانید کسب کنید. فایل مورد نظر حاصل تلاش های چندین ترم تعدادی از دانشجویان می باشد و بنابراین بسیار کارآمد و مهم می باشد. تاریخ: 21 تیر 1399

سلام؛ جزوه یاد شده به صورت تایپ شده و مرتب در اختیار شما قرار داده می شود. این فایل همه مطالب درس کیفیت توان را پوشش می دهد با توجه به انکه بیشتر مطالب این درس به صورت گنگ و نا منظم در کتاب هایی مثل دوگان امده است تصمیم بر این شد که مطالب کیفیت توانی را در قالب سوالات امتحانی دانشگاه های علم و صنعت و یزد و مازندران آورده و به صورت مثال هایی قابل درک بیاوریم. در ضمن تمرینات کلاسی نیز با این فایل همراه است. با مطالعه این فایل نیاز به هیچ منبع دیگری نخواهید داشت و نمره بیست را به راحتی می توانید کسب کنید. فایل مورد نظر حاصل تلاش های چندین ترم تعدادی از دانشجویان می باشد و بنابراین بسیار کارآمد و مهم می باشد. تاریخ: 21 تیر 1399

دانلود سوالات و جزوه کیفیت توان الکتریکی


برچسب ها : دانلود سوالات و جزوه کیفیت توان الکتریکی ،
[ دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 ] [ 17:25 ] [ موسوی ] [0 بازدید]

دانلود مبانی نظری دلایل مقاومت معلمان در برابر تكنولوژی آموزشی

دانلود مبانی نظری دلایل مقاومت معلمان در برابر تكنولوژی آموزشی

دانلود دانلود مبانی نظری دلایل مقاومت معلمان در برابر تكنولوژی آموزشی

دانلود مبانی نظری
 دلایل مقاومت معلمان
 در برابر تكنولوژی آموزشی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 95 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

مقاومت معلمان (1 )

بنابر ادبیات ویژه تكنولوژی اموزشی و تجربیات مصرف كنندگان و تولید كنندگان وسایل آموزشی معلمان در كلاسهای درس در برابر تكنولوژی آموزشی جدید آموزشی مقاومتهایی از خود نشان می دهند،كه این امر دلایل گوناگون دارد :

1. مهمتر از همه، خصلت محافظه كارانة مؤسسات آموزشی

2. هراس از اثرات تكنولوژی آموزشی بر نقش و بر مسؤلیتهای آنان

3. خشكی و انعطاف ناپذیری دست اندركاران سخت افزارها

4. عدم دخالت یا دخالت بسیار ناچیزمعلمان در تمام مراحل ساخت و ساز روشهای آموزشی متأثر از تكنولوژی جدید آموزشی هنگام بحث در مورد محافظه كاری مؤسسات آموزشی «بیبای» پنج علت اساسی برای ایجاد حس مقاومت نزد معلمان در برابر نوآوریهای فنی برمی شمارد : ابهام در هدفهای آموزشی ،كه باعث تردید معلمان در كاربرد تكنولوژی جدید می شود، سؤتفاهم یا سؤتعبیر دربارة روشهای اصلاحی، همبستگی معنوی با نظام های سنتی آموزش و پرورش، مجزا شدن از دیگران و پهن شدن حاشیة كارایی و قابلیت تطابق بین معلمان مختلف.

یك دلیل دیگر مقاومت معلمان در هراسی نهفته است كه در برابر وسایل و ابزار جدید احساس می كنند. معلمان از قبول مسؤلیتهایی كه برای آن آمادگی قبلی نداشته باشند سرباز می زنند . آنان اغلب نگران هستند كه مبادا تكنولوژی بجای كمك و گسترش حرفه معلمی جانشین آن شود . آنان همچنین نگرانند كه مبادا آنچه

را كه«‌ جوهر هستی حرفه ای » خود می شناسند ، از دست بدهند ، معلم از رقابت یك حریف غیر انسانی و شكست ناپذیر وحشت دارد .

معلمان از خلال تكنولوژی آموزشی قدرت و نفوذ خود را دركلاس درس و نیز استقلال عمل و خصوصیت حرفه ای خود را در معرض خطر می بیند و تكنولوژی را حائلی بین خود وشاگردانشان می پندارند و بالاخره تنزل موقعیت شغلی ، از دست رفتن حس حق شناسی و اعتبار نظام و پیش بینی كاهش بازار كار نیز مسائلی هستند كه افكار معلمان را در برابر تكنولوژی آموزشی بخود مشغول می دارند .

معلمان از نظر گاه های معنوی و مادی همان چیزهایی را از زندگی و كار انتظار دارند كه دیگران انتظار دارند و بنابراین تكنولوژی جدیدآموزشی را تهدیدی می پندارند

برای الگو های سنتی و آینده حرفه خود .معلمان می دانند یا احساس می كنند كه وظیفه اموزشی دراثر كاربست تكنولوژی آموزشی تغییر می یابد



-جیمزو آرفری- نورمن سی دال- پژوهشی در باره تكنولوژی آموزشی – ترجمه ناصر موفقیان تهران-فرانكلین1353

آنان بیش ازپیش مبدل می شوند به كارشناسان تشخیص مسائل آموزشی ، به برنامه نویسان درسی به مدیران فعالیت های آموزشی . ولی اگر معلم در موقعیتی كه متوجه « خلاصی حق شناسانه » از وظایف سنتی خود شد ، بدون شك با اشتیاق از وظایف جدید خوداستقبال خواهد كرد . علاوه براین ، بعضی از معلمان واقعا صلاحیت لازم برای انجام وظایف جدید خود را ندارند و همین امر باعث تشدید هراس و خصومت و مقاومت آنان می شود .

سومین دلیل عمده مقاومت معلمان را در برابر تكنولوژی آموزشی وا می دارد ، عبارت است از عدم حساسیت و جهالت تولید كنندگان ، فروشندگان و عرضه كنندگان وسایل و لوازم كمك آموزشی جدید . یك گروه مهندسی ویژه خاطر نشان می دارد كه « بسیاری از كوشش هایی كه برای كار برد تكنولوژی جدید آموزشی بكاررفته چیزی نبوده است جز انتقال تعبد آمیز و خشك لوازم و دستگاه هایی از دنیای صنعت یا از دنیای تفریحات و نمایش ها ، به كلاس درس ، كاربرد این لوازم اغلب بدون هرگونه توجه به روانشناسی معلمان صورت گرفته است ، در بسیاری از موارد با نتایج نامطمئن و گاه حتی مخرب » فروشندگان تكنولوژی خیلی دیر به فكر تولید سیستم های بدیع و مفید با قیمت مناسب افتادند ، ساختن فرایند آموزشی آنرا یا غنی تر سازند .

چهارمین دلیل عمده مقاومت معلمان در برابر تكنولوژی آموزشی این است كه غالبا آنان نقش های درجه دومی در برنامه ریزی و استعمال تكنولوژی تدریس داشته اند و یا حتی گاه كاملا از جریان كار بركنار نگه داشته شده اند .

معلمان ، نه فقط در برنامه ریزی ، در برنامه نویسی درسی ودر تصمیم گیری دخالت داده نمی شوند ، بلكه غالبا هیچگونه تعلیمات نیز در كاربرد تكنولوژی جدید به آنان داده نمی شود . بدین طریق ظهور واكنش هایی مانند سردی و كناره گیری و خصومت یا مخالفت مغالانه امری بدیهی خواهد بود .

« شورای بین المللی توسعه آموزش در گزارشی یادآور می شود كه مابطور كلی در آموزش معلمان خودبرای كاربرد وسایل ارتباطی جدید اهمال كرده ایم و این امر با عوامل دیگر ، باعث شده است كه مقاومت در مقابل تكنولوژی جدید به صورت یكی از وجوه مشخصه بسیاری از كلاس های درس درآید . »

یكی ازموانع عمده كاربرد تكنولوژی آموزشی عبارت است ازآهنگ سریع تغییرات در زمینه تكنولوژی آموزشی است یك نوآوری جاری ممكن است خیلی زود كهنه شود ، به عنوان مثال ، تلویزیون كابل دار ، ضبط تصویر به طریقه ویدئو و آموزش به كمك كامپیوتر ، همه نماینده تغییراتی هستند كه مكن است به زودی سیستم فعلی پخش و انتشار رادیو – تلویزیون را به صورت یك روش كهنه درآورند .

یكی دیگر از موانع عمده كاربرد تكنولوژی آموزشی : هزینه زیادانواع واقسام سخت افزارها بنابر عقیده ای كه درگزارش آكادمی ملی مهندسی منعكس شده است ،

چیز لازم در حقیقت « واحد كوچك و كم هزینه است كه شامل یك وسیله ضبط كم خرج و قابل استفاده برای دانش آموزان متوسط غیر منفی باشد .......»

بنابراین مشكل است كه معلمان و مدیران مؤسسات آموزشی را به سرمایه گزاری در تكنولوژی موجود دعوت كرد ، درحالیكه همه آنها می دانند كه تمام سخت افزارهای جدید و امروزی آنها تا دوسال دیگرممكن است به صورت چیزهایی قدیمی و ازمد افتاده درآیند .

« جیمز میلر » انجام پژوهش های دائمی رادرمورد تكنولوژی نرم افزارها ضروری می داند .

« یوجین كوگان » اینطور نتیجه گیری می كند كه كلید تكنولوژی آموزشی مؤثر ومفید در نرم افزار نهفته است .

بدون پژوهش در مورد نرم افزارها نویدهای خفته درلوازم ووسایل كمك آموزشی جدیدهرگر شكوفا نمی شود .

گذری برتحقیقات صورت گرفته

صاحب نظران معتقدند كه مسائل ومشكلات كشورهای قاره آسیا درمورد كاربرد تكنولوژی آموزشی در مدارس رامی توان به شرح زیر برشمرد :

1- ناهماهنگی موارد تدریس شده بانیازهای جوامع وغیرقابل انعطاف بودن این مواد كه خودمانع گسترش مواد درسی درآینده است .

2- كمبود مواد آموزشی مناسب .

3- كمبود معلم ناصلاحیت و آموزش دیده .

كیوان سعیدی زند (1378 ) در مقاله ای تحت عنوان مسائل ومشكلات تدریس تكنولوژی آموزشی درایران مفهوم تكنولوژی آموزشی رادركشور ایران مورد بررسی قرار داده است و ضمن انتقادهایی در زمینه شیوه های تدریس تكنولوژی آموزشی در مراكز تربیت معلم و دانشگاهها اظهار می دارد كه محدوه فهم تكنولوژی آموزشی در كشور ایران درترجمه چند كتاب وخرید دستگاههای نورتاب وغیرنورتاب برون نرفته ، كه این خود بیانگر نگرش نادرست نسبت به مفهوم تكنولوژی آموزشی است .

درادامه مقاله ضمن اشاره به تلقی نادرست دست اندركاران مسائل آموزشی از مفهوم تكنولوژی اظهار می دارد ، تغییرات عمده ای كه دردهه اخیر درایران انجام گرفته است تنها نام وسائل سمعی وبصری یا وسایل كمك آموزشی به تكنولوژی آموزشی را شامل شده است . آموزش ومفهوم تكنولوژی آموزشی دربسیاری از مراكز تربیت معلم ودانشكدههای تربیت نیز به همین ترتیب است ،دانشجو كه درطی تحصیل بایستی دست آوردهای تكنولوژی آموزشی وشیوه های بكارگیری آنها رابشناسد و بكارگیرد ، به غیراز پاره ای از اصلاحات و تعاریف وتصاویری از سخت افزارها و نرم افزارها درك دیگری ازتكنولوژی آموزشی در حیات آموزش خود كسب نمی كند ودر پایان نتیجه می گیرد كه طریق بهره گیری از تكنولوژی آموزشی می توان به والدینی كه باهم اقتصادی ، اجتماعی و نگرانی نسبت به آینده فرزندان خویش می كوشند تا مطلوبترین شرائط را برای ارتقا مدارج تحصیلی فرزندانشان فراهم نمایند كمك نمود .

خسرو قلعه نوعی1 از مقالات تحت عنوان تكنولوژی آموزشی وضرورت تحول در نظام آموزش وپرورش كه در شماره سال 1379- 1379 وشماره 20 سال تكنولوژی ش شده ضمن اشاره به ضرورت به كارگیری تكنولوژی آموزش دراكثر آحاد ونهادهای جامعه متذكر شده است كه ازجمله نهادهایی روبه رو شده ، كمتر دستخوش تغییر و تحول شده است ، نهاد آموزش و پرورش می باشد،سپس سوالی مطرح كرده اند كه چه عاملی یا عواملی باعث شده اند كه درطول این مدت فضاهای آموزشی ما بدونتغییر باقی بماند در صورتی كه انتظار معقول در آنست كه نطفه هرگونه تحول و نوآوری وابداع اكتشافات ابتدا در فضاهای آموزشی منعقد شده است و درهمین جا كند

1-شجاعی قلعه نوعی خسرو – تكنولوژی آموزشی و ضرورت تحول در نظام آموزش و پرورش- مجله رشد و تكنولوژی آموزشی- شماره های2،5 سال79-78

وسپس حاصل آن بصورت علم تكنولوژی آموزش به سایر نهادهای جامعه عرضه گردد ایشان در ادامه بحث خود علل عدم رشد تكنولوژی آموزش و بكارگیری مناسب آن درنظام آموزش و پرورش ناشی از مشكلات می دانند كه مبتلا به آن است . اهم این مشكلات عبارتند از :

الف ) افزایش متقاضیان آموزش و پرورش : كه این خود نیز به دلیل تغییر در نگرش مردم نسبت به تصمیم و تربیت طی چند دهه اخیر و افزایش سریع جمعیت می باشد .

ب ) توسعه هوم : اشیان به نقل از آقای استر STEHOR رئیس سابق دانشگاه ایندیانا اظهار می دارد كه پس از گذشت 5 سال میزان علم و اطلاعات بشریت به جهان هستی به عنوان علم یا ناقص اند و یا كهنه ومنسوخ شده اند .

در ادامه بیان می دارد كه در هرجامعه نقش انتقال میراث فرهنگی نسل های آینده را نهادهایی آموزشی به عهده دارند ، میراثی كه لحظه لحظه در افزایش است . بنابراین هرچه حجم آن بیشتر باشد ، دشواری و زحمت نهادهای آموزشی بیشتر می شود . این میزان زمانی به روشنی مشخص می شود كه انتظار داشته باشیم جامعه هم در صحنه رقابت های علمی و بین المللی هماهنگ و پیشتاز باشد .

حضور در زمان ایجاب می كند كه نهادهای آموزشی ارتباط بسیار نزدیك و مداومی با سایر محافل علمی و تحقیقی بین المللی داشته باشند و هرگونه تغییر و نوآوری و اكتشافات را بدون تاخیر در زمینه علوم مختلف دریافت و دربرنامه تحصیلی و آموزش خود وارد كنند . نظام آموزش و پرورش ما به سبب حفظ قالب اولیه خود در ارائه خدمات آموزشی از جنبه های كمی و كیفی با دشواریها روبروست و از این دشواریها می توان افزایش متقاضیان توسعه علوم ، افزایش هزینه سرانه تحصیل ، جذب و نگهداری نیروی انسانی كمبود فضاهای آموزشی ناشی از آنها با تحولات علمی و تكنولوژی اشاره نمود و عوامل درون سیستم آموزشی است عبارتند از :

الف ) كمبود نیروی انسانی متخصص و نبود نظام ارزشیابی صحیح از كارشاغلان آموزشی

ب ) اعمال شیوه ای مدیریت غیرعلمی

ج ) احداث واحدهای آموزشی و ضوابط حاكم بر تاسیس آنها

د ) افت تحصیلی و اثار آن

ه ) توزیع ناعادلانه امكانات آموزشی

نعمت همت زاده1 در مقاله ای تحت عنوان لزوم به كارگیری تكنولوژی پیشرفته در آموزش و پرورش و موانع كاربرد آن در كشور ایران در مجله رشد تكنولوژی آموزشی شماره 4 سال تحصیلی (81 – 80 ) به موارد زیر اشاره نمود :

1- یكی از دلایل به كارنگرفتن تكنولوژی آموزشی در مدارس ونبودن متخصص كافی ومعلم تكنولوژیست است .

1همت زاده نعمت- لزوم بكارگیری تكنولوژی آموزشی پیشرفته در آموزش و پرورش و موانع كاربرد آن در ایران مجله رشد تكنولوژی آموزشی ،شماره4 سال1381

2- نبودن انگیزه های كافی در بهره گیری از تكنولوژی آموزشی كه به نوعی با انگیزه های شغلی ودلایل دیگر ارتباط دارند ازجمله :

الف ) نبودن روان كار منظم و سیتماتیك كه خود سبب می شود بعضی از ابزارها و وسایلی كه برای رسیدن به هدف اصلی قرارگیرند ، خود هدف واقع می شوند : برای مثال امتحان كه وسیله ای برای هدایت و یادگیری خود هدف واقع می شود و معلمانی كه قبولی بیشتری بدهند یا بتوانند شاگردان را قالبی تر بار بیاورند مورد تقدیر قرار می گیرند . همچنین اغلب مسئولان آموزش و پرورش كه از مراكز تربیت معلم بازدید می كنند به جای اینكه به اصول و فلسفه وجودی تشكیل این مراكز و تحقیق اهدافی كه براساس آن این مراكز ایجاد شده است ، توجه داشته باشند به ظاهر امر می پردازند و تا به حال دیده نشده است كه از كیفیت برنامه های آموزشی و تدریس و میزان بار علمیدانشجویان این مراكز و تحقیق اهداف اصلی وكارایی افراد فارغ التحصیل ارزشیابی دقیق و علمی به عمل آید .

ب ) مسائل اقتصادی و جاذبه های مادی نه تنها در كابرد تكنولوژی آموزشی بلكه در تمام ابعاد دیگر تعلیم و تربیت تاثیر می گذارد و این امر خود یكی از دلایل عمده افت تحصیلی نیز هست .

3 اعمال شیوه های مدیریت غیر علمی و ناآگاهی مدیران از مفهوم تكنولوژی آموزشی و نقش آن درپیشبرد و اهداف آموزشی و محافظه كاری و تحجر عده ای در قبال هر گونه تحول و تغییر روشها و بهره گیری از تكنولوژی آموزشی در امر تدریس و یادگیری .

4 - نبودن نظام ارزشیابی صحیح از كار معلمان به طوری كه میان آن كه آب می آورد با آنكه كوزه می شكند ، تفاوتی موجود نیست .

5 كمبود امكانات مالی و اقتصادی به منظور ایجاد و تجهیزات فضاهای آموزشی مناسب .

6 ساختار نا مناسب نظام تعلیم وتربیت فعلی كه یك نظام معلم و به قول پائولوفر « یك نظام بانكی » است و از یك خصوصیات نقالی و نقابی برخوردار است چنین سیستم آموزشی به مفهوم جویدن آن بی نیاز است .

7 نبودن التزام های لازم و قانونی در بكارگیری تكنولوژی آموزشی به طوری كه هیچكس خود را ملزم به هیچ گونه حركتی در این مورد نمی بیند .

8 نبودن التزام های لازم و فراهم نبودن موقعیت و زمینه مساعد برای بكار گیری تكنولوژی آموزشی .

9-آگاه نبودن جریان معلمان ودیگردست اندركاران ازنقش و تاثیر و روش بكار گیری تكنولوژی آموزشی اصولا معلمان همان طور كه آموزش دیده اند ، همان طور آموزش می دهند ، در حالی كه كارورزی و بازآموزی معلمان باید مداوم باشد .

10 رفتن معلمان به شغل دوم به منظور تامین هزینه اوقات آنان را اشغال می كند و مجال تفكر و استفاده از تكنولوژی آموزشی را به آنان نمی دهد ، متاسفانه دانشجویان تربیت معلم از روزی كه وارد مراكز تربیت معلم می شوند به تدریج یادمی گیرندكه چگونگی معلمی را به عنوان یك شغل چنینی بپذیرند و .........

11 جایگزین غلط تخصص ها كه سبب هدررفتن سرمایه های ملی میشوند و میزان بهره دهی افراد را در جامعه به حداقل كاهش می دهد .

12 ازدیاد نسل كودكان ، حضور سالانه یك میلیون كودك اضافی در مدارس و نبودن پیش بینی و برنامه ریزی آموزشی لازم و توسعه و تجهیز مدارس مطابق افزایش جمعیت .

دكتر علی اكبر شعاری نژاد1 در مقاله ای تحت عنوان چرا تكنولوژی ؟ در خصوص مشكلات كابرد تكنولوژی آموزشی یا تدریس كه در مجله رشد تكنولوژی آموزشی شماره 2/1 سال تحصیلی ( 72 – 71 ) درج شده است موارد زیر را برشمرده است .

1 تغییر فكر : تغییر كلیشه ای هرگز به فرد اجازه نمی دهد در غیر آنچه هست بیندیشد ، كاربرد تكنولوژی با تفكر كلیشه ای سازگار نیست .

2 تغییر گرایش : معلم وقتی می تواند روشهای عادی خود را تغییر دهد و به صورت یك تكنولوژیست كار كند كه نسبت به تكنولوژی آموزشی گرایش یا نگرش مثبت داشته باشد و ضرورت استفاده از ان را صادقانه بپذیرند .

3 تغییر عادات و روشهای عادی : تغییر این دو فرایند مستلزم تغییر عادات است و معلم ناگزیر خواهد شد شیوه های معتاد خود را كنار بگذارد و با تحمل و صبر و حوصله جدید تدریس را كنار بندد .

4 مطالعه مجدد در روانشناسی یادگیری : این نكته اساسی را فراموش نكنیم كه تكنولوژی آموزشی محصول و مرهون یافته های جدید روانشناسی یادگیری یعنی استفاده از وسایل فنی آموزشی گوناگون با مبانی روانشناختی است وچیزی نیست كه تحصیلات دانشمندان آن خلق كرده باشد . بنابراین یادگیری مؤثر اطلاعات و مهارتهای متعدد و متنوع و روز افزون بدون استفاده از تكنولوژی آموزشی غیر ممكن است .

برای اینكه معلم این حقیقت رابپذیرد باید مجددا به مطالعه روانشناسی یادگیری و این درس در مراكز تربیت معلم كشور بطور جدی برگزار شود .

5 مطالعه مداوم :معلم امروز نمی تواند به آنچه كه زمانی آموخته ، قانع باشد و به همین اكتفا كند . بلكه ناگزیر است همیشه در حال مطالعه همه جانبه باشد و معلمومات پیشین خود را كهنه تلقی كند . زیرا انسان معاضر نیازهای علمی و روانشناختی خود را دارد واطلاعات كهنه و قبلی برای ارضای آنها كافی نیست .

6 تجدید نظر در مفاهیم درس : استفاده مؤثر از تكنولوژی آموزشی زمانی امكان پذبر است كه در مفاهیم درسی تجدید علمی اساسی به عمل آید نه اینكه مقدار صفحات كتابها كم


1شعاری نژاد علی اكبر، چرا تكنولوژی آموزشی؟ مجله رشد و تكنولوژی آموزشی، شماره2/1 سال تحصیلی 72-71

یا زیاد شود ، كارشناسان یا برنامه ریزان درسی و معلمان ناگزیرند بدانند كودكان و نوجوانان

امروز به چه مفاهیمی ، در علوم و متون مختلف نیاز دارند تا اموروز و فردا از زندگی مطلوبی برخوردارند .

7 كشف وسایل ، روشها وتكنیك های آموزشی : معلم معتقد به آموزش و پرورش و لزوم استفاده از تكنولوژی آموزشی ناگزیر است پیوسته برای كشف وسایل ، روشها و تكنیك های آموزشی مؤثرتر بكوشد كه این نیز طبعا چندان كار آسانی نیست .

8 ساخت وسایل : این حقیقت را هرگز فراموش نكنیم كه وسایل ماشینی امروز ابتدا به صورت كامل نبوده اند و بتدریج و با گذشت زمان به این صورت پیچیده و كامل درآمده اند . بنابراین ، هر معلم به خصوص در دوره ابتدایی و راهنمایی می تواند بعضی وسایل آموزشی ساده را شخصا درست كند و دانش آموزان نیز می توانند و حتی با اشتیاق می خواهند كه او را در این امر یاری كنند . این مستلزم تلاش و وقت بیشتر در خارج از كلاس است . وزارت آموزش و پرورش می تواند با دادن امتیاز معلمان به كشف و ساخت وسایل آموزشی و استفاده از آنها تشویق كند .

9 كاربرد وسایل آموزشی :كاربرد مؤثر تكنولوژی آموزشی مستلزم یادگیری و تمرین است كه تشكیل كارگاه های ویژه معلمان در طول سال تحصیلی ( حتی در روزهای كار نه در تعطیلات ) می تواند مفید باشد و دكتر علی اكبرشعاری نژراد در انتها چنین نتیجه می گیرد كه تكنولوژی آموزشی زمانی به مدارس ما راه خواهد یافت :

_ معلمان با آن آشنا شوند و آن را دریابند .

_ به تكنولوژی آموزشی و ضرورت استفاده از آن معتقد باشند .

_ به این اعتقاد عمل كنند زیرا عمل مظهر اعتقاد است .

حافظه باطنی ( 1372 ) تحقیقی پیرامون بررسی میزان استفاده از وسایل كمك آموزشی در مدارس استان آذربایجان شرقی انجام داده است . حاصل این تحقیق كه زیر نظر شورای تحقیقات اداره كل آموزش و پرورش استان مذكورانجام گرفته به قرار زیر می باشد :

_ بالغ بر هشتاد درصد افراد گروه نمونه اظهار داشتند معلمینی كه از تكنولوژی آموزشی در تدریس استفاده می كنند مورد تشویق مسؤلین بالا قرار نمی گیرند .

_ وسایل كارگاه ها و آزمایشگاهی موجود در مدارس استان متناسب با تعداد دانش آموزان نیست .

_ بسیاری از مدارس استان آذربایجان شرقی در تهیه وسایل كمك آموزشی با مشكلات مالی مواجه هستند .

_ بسیاری از مدارس استان آذربایجان شرقی فاقد كارگاه آزمایشگاه ، و كتابخانه بوده اند .

پرویز مشایخی ( 1372 ) در رساله تحقیقی كارشناسی ارشد خود كه با همكاری اداره كل آموزش وپرورش استان مازندران در مورد عوامل بازدارنده استفاده از تكنولوژی آموزشی در فرایند بازدهی و یادگیری از دیدگاه معلمان ابتدایی انجام داده است به نتایج زیر دست یافته است :

_ فقدان امكانات فیزیكی مناسب و تجهیزات آموزشی موجب عدم استفاده از آنهان گردیده است .

_ بسیاری از آموزگاران با مفهوم جدید تكنولوژی آموزشی آشنایی ندارند .

_ بسیاری از آموزگاران به اهمیت تكنولوژی پی نبرده اند .

_ بسیاری از آموزگاران به دلیل سادگی اجرای روش سنتی برآن عادت كرده اند .

در تحقیقی كه جمشید نظری(1372 ) با عنوان بررسی علل عدم تمایل معلمان به استفاده از وسایل كمك آموزشی زیر نظر شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان كرمانشاه انجم شده به نتایج زیر دست یافته است .

دانلود دانلود مبانی نظری دلایل مقاومت معلمان در برابر تكنولوژی آموزشی


برچسب ها : دانلود مبانی نظری دلایل مقاومت معلمان در برابر تكنولوژی آموزشی ،
[ يکشنبه 26 فروردين 1403 ] [ 16:33 ] [ موسوی ] [6 بازدید]

GS-EP-EXP-101 ترجمه فارسی

ترجمه فارسی دستورالعمل پیش راه اندازی شرکت توتال

دانلود GS-EP-EXP-101 ترجمه فارسی

ICAPSTOTAL PRECOMPrecommissioning Execution
توتال پیش راه اندازی
دسته بندی صنایع نفت و گاز
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1528 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90

ترجمه فارسی دستورالعمل پیش راه اندازی شرکت توتال

دانلود GS-EP-EXP-101 ترجمه فارسی


برچسب ها : دانلود GS-EP-EXP-101 ترجمه فارسی ،
[ شنبه 25 فروردين 1403 ] [ 18:51 ] [ موسوی ] [5 بازدید]

نمونه فرم شکواییه کیفری (بیش از 150 فرم شکایت) در قالب (Word)

بیش از 150 نمونه شکایت (شکواییه) آماده با فرمت Word در تمامی موضوعات کیفری و جزایی

دانلود نمونه فرم شکواییه کیفری (بیش از 150 فرم شکایت) در قالب (Word)

دانلود فرم شکواییه word
دانلود فرم شکواییه کیفری word
فرم شکواییه ورد
فرم شکواییه word
نمونه فرم شکواییه کیفری word
فرم دادخواست اعاده دادرسی word
فرم دادخواست واخواهی word
نمونه فرم شکایت کیفری
نمونه فرم شکواییه word
فرم خام شکواییه کیفری word
دسته بندی حقوق
فرمت فایل doc
حجم فایل 1537 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

فهرست عناوین و موضوعات نمونه شکواییه های کیفری و جزایی در قالب ورد (word)

  • اظهارنامه شکایت کیفری به دادگاه نخستین
  • آگهی ابلاغ وقت دادرسی و دادخواست و ضمایم
  • تقاضای جلب متهم و صدور مجوز ورود به منزل
  • خسارت اتومبیل دادگاه
  • خسارت اتومبیل شورا
  • خسارت زاید بر دیه از دادگاه
  • خسارت زاید بر دیه شورا
  • درخواست عدم پرداخت وجه چك از سوی بانك
  • درخواست قبولی كفالت توسط كفیل از دادگاه
  • درخواست قبولی وثیقه توسط وثیقه گذار از دادگاه
  • درخواست ممنوع الخروج شدن متهم از طریق مراجع قضایی
  • دستور بازداشت پلاك ثبتی به عنوان وثیقه
  • شكایت ذینفع (دارنده ) در مورد مفقود شدن چك
  • شكایت صادر كننده (صاحب حساب جاری ) مبنی بر سرقت دسته چك
  • شكایت صادر كننده (صاحب حساب جاری ) مبنی مفقود شدن دسته چك
  • شكواییه در خصوص تهدید به قتل
  • شكواییه در خصوص سوگند (قسم ) دروغ
  • شكواییه در خصوص صدور چك بلامحل
  • شكواییه در خصوص هتك حرمت منازل
  • شكواییه صدور چك بلامحل از سوی مدیر عامل شركت
  • شکایت در رابطه با الزام به تعمیر و بازسازی ابنیا و اشیای تاریخی
  • شکایت در رابطه با جرم اخذ نوشته و سند از غیر رشید
  • شکایت در رابطه با جرم اخذ نوشته و سند از غیر رشید
  • شکایت در رابطه با جرم ارتشا از سوی داور و کارشناس
  • شکایت در رابطه با جرم ارتشا از سوی مقامات عمومی
  • شکایت در رابطه با جرم ارتشا
  • شکایت در رابطه با جرم الزام به مرمت و تعمیر اشیای زینتی
  • شکایت در رابطه با جرم امتناع از رسیدگی قضایی بتوسط مقامات قضایی
  • شکایت در رابطه با جرم اهانت به امام خمینی و رهبر انقلاب
  • شکایت در رابطه با جرم اهانت به مقدسات مذهبی
  • شکایت در رابطه با جرم ایراد صدمه غیر قابل قصاص
  • شکایت در رابطه با جرم تجاوز به اراضی و آثار ثبت شده ملی
  • شکایت در رابطه با جرم تجاوز به اراضی و تپههای ثبت شده و تاریخی
  • شکایت در رابطه با جرم توهین و فحاشی
  • شکایت در رابطه با جرم جعل و استفاده از سند مجعول
  • شکایت در رابطه با جرم خرید و فروش وسایل کشف شده میراث تاریخی و باستانی
  • شکایت در رابطه با جرم خرید و فروش وسایل کشف شده میراث فرهنگی و باستانی
  • شکایت در رابطه با جرم دفن جنازه بدون مجوز
  • شکایت در رابطه با جرم رشوه دادن
  • شکایت در رابطه با جرم رشوه گرفتن
  • شکایت در رابطه با جرم سو استفاده های مامورین از شغل و مقام رسمی
  • شکایت در رابطه با جرم شروع به ارتکاب قتل عمدی
  • شکایت در رابطه با جرم شروع به جعل
  • شکایت در رابطه با جرم ضرب و جرح معمولی
  • شکایت در رابطه با جرم فرار از زندان
  • شکایت در رابطه با جرم فک پلوم
  • شکایت در رابطه با جرم قتل غیر عمد از روی بی احتیاطی
  • شکایت در رابطه با جرم کلاهبرداری
  • شکایت در رابطه با جرم معاونت در ارتشا
  • شکواییه در رابطه با ایراد ضرب و جرح بوسیله چاقو
  • شکواییه در رابطه با ایراد ضرب و جرح عمدی
  • شکواییه در رابطه با تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی
  • شکواییه در رابطه با تصرف عدوانی بوسیله سرایدار
  • شکواییه در رابطه با جرم آدمربایی
  • شکواییه در رابطه با جرم امتناع از وظایف قانونی
  • شکواییه در رابطه با جرم تغییر کاربری ابنیه های تاریخی و فرهنگی
  • شکواییه در رابطه با جرم توهین و فحاشی
  • شکواییه در رابطه با جرم رباخواری
  • شکواییه در رابطه با جرم زنای به عنف
  • شکواییه در رابطه با جرم کلاه برداری
  • شکواییه در رابطه با خارج نمودن اموال و اشیای فرهنگی تاریخی از کشور
  • شکواییه در رابطه با خرید و فروش غیر مجاز اشیا و اموال فرهنگی فرهنگی تاریخی
  • شکواییه در رابطه با سرقت و خرید فروش اشیای فرهنگی
  • شکواییه در رابطه با مخفی نمودن و دفن غیر مجاز جنازه
  • شکواییه در رابطه با معاونت در جرم ارتشا
  • شکواییه درباره تقصیرات مقامات دولتی
  • فرم استیذان قصاص نفس
  • نمونه برگ (فرم ) تحقیق از شاكی
  • نمونه برگ (فرم ) تحقیق از گواه
  • نمونه برگ (فرم ) تحقیق از متهم
  • نمونه برگ (فرم )اعلام محكومیت كیفری غیر قطعی
  • نمونه برگ احضار متهم
  • نمونه برگ اخطاریه خواهان و خوانده و گواه یا مطلع
  • نمونه برگ اخطاریه
  • نمونه برگ ارسال اخطار به پیوست دادخواست و ضمایم
  • نمونه برگ اعلامیه اخطار وقت دادرسی
  • نمونه برگ بازجویی و صورت مجلس
  • نمونه برگ جلب متهم
  • نمونه برگ شكایت كیفری چك بلامحل
  • نمونه برگ شكایت كیفری
  • نمونه برگ شکایت کیفری چک بلامحل
  • نمونه برگ گواهی نامه عدم پرداخت وجه چك
  • نمونه برگه شکایت کیفری
  • نمونه دادخواست خالی
  • نمونه درخواست اعاده دادرسی از دیوان عالی كشور
  • نمونه درخواست واخواهی از رای غیابی
  • نمونه دیگر شكایت كیفری چك بلامحل
  • نمونه شكواییه خیانت در امانت
  • نمونه شكواییه كلاه برداری
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) تهدید به آدم ربایی
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) تهدید به اسید پاشی
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) تهدید به انتشار عکس های خصوصی
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) تهدید به قتل
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) توهین و فحاشی
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) جعل چک
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) جعل سند ملکی
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) چک از سوی مدیر عامل شرکت
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) چک پرداخت نشدنی به دلیل عدم مطابقت امضا
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) خیانت امانت در خصوص سفته
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) خیانت در امانت چک سفید امضاء برای تضمین انجام کار
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) خیانت در امانت خودرو (نوع اول)
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) خیانت در امانت در چک تضمین تخلیه ملک
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) خیانت در امانت در خصوص چک
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) خیانت در امانت مستخدمین دولت
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) در خصوص تخلف کارشناس رسمی دادگستری
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) در خصوص جرم ایراد ضرب و جرح همسر
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) در خصوص خریدار مال مسروقه
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) در خصوص شهادت و سوگند دروغ
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) در خصوص ضرب و جرح در خیابان
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) در خصوص عدم رعایت حق مولف
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) درخصوص استفاده از چک مجعول
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) درخصوص گرفتن رشوه
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) درگیری و تخریب خودرو
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) درگیری و تخریب لوازم منزل
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) ذی نفع یا دارنده ی چک مبنی بر سرقت چک
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) روابط نامشروع
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) سرقت از محل کار
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) سرقت از منزل
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) سرقت خودرو
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) سرقت گوشی تلفن همراه
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) سرقت لوازم از داخل خودرو
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) سرقت موتورسیکلت
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) سرقت و زورگیری به عنوان مسافرکش
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) شروع به کلاه برداری
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) صاحب دسته چک در رابطه با مفقودی چک
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) صدور چک بلا محل
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) فروش سکه و طلای تقلبی
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) کلاه برداری ملکی
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) کلاهبرداری در فروش خودرو
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) کیف قاپی در خیابان
  • نمونه شکایت نامه (شکواییه) مخدوش نمودن اسناد رسمی
  • نمونه شکواییه تصرف عدوانی و تصرف مجدد
  • نمونه شکواییه در خصوص تخریب عمدی
  • نمونه شکواییه در خصوص سقط جنین با دارو
  • نمونه شکواییه در رابطه با جرم اسید پاشی
  • نمونه شکواییه ورود به عنف به منزل و تخریب
  • نمونه صفحه دفتر تعیین اوقات دادگاه
  • نمونه فرم (برگ) گواهینامه عدم پرداخت چك
  • نمونه فرم گواهینامه عدم پرداخت چك
  • نمونه متن شكواییه های كیفری
  • نمونه نامه (فرم ) اعلام محكومیت قطعی كیفری
  • نمونه هایی از فرم گواهی عدم پرداخت قسمتی از وجه چك (كسر موجوی)
تمامی فایل ها قابل ویرایش بوده و کافیست اطلاعات و توضیحات مربوط به خود را قرار دهید و بر اساس موضوع خود شخصی سازی نمایید.

دانلود نمونه فرم شکواییه کیفری (بیش از 150 فرم شکایت) در قالب (Word)


برچسب ها : نمونه فرم شکواییه کیفری (بیش از 150 فرم شکایت) ،
[ شنبه 25 فروردين 1403 ] [ 16:08 ] [ موسوی ] [7 بازدید]

پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی

دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی، سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی با عنوان تحقیقات رفتاری در حسابداری

دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی

پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری مهرانی تحقیقات رفتاری در حسابداری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3582 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی، سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی با عنوان تحقیقات رفتاری در حسابداری

دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی


برچسب ها : پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی، سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی با عنوان تحقیقات رفتاری در حسابداری دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری مهرانی تحقیقات رفتاری در حسابداری دسته بندی حسابداری فرمت فایل pptx حجم فایل 3582 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 22 دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی، سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی با عنوان تحقیقات رفتاری در حسابداری دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی،سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی ،
[ جمعه 24 فروردين 1403 ] [ 23:44 ] [ موسوی ] [4 بازدید]

اجازه ولی در نکاح دختر باکره در فقه امامیه و اهل سنت و حقوق ایران

اجازه ولی در نکاح دختر باکره در فقه امامیه و اهل سنت و حقوق ایران

The permission of the guardian in the marriage of a virgin daughter in Imamiyyah and Sunni jurisprudence and Iranian law

هدف از این تحقیق بررسی اجازه ولی در نکاح دختر باکره در فقه امامیه و اهل سنت و حقوق ایران می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم78 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیحقوق

توضیحات کامل

در زمینه اذن پدر یا جد پدری بر نکاح باکره قانون مدنی که بیشتر بر گرفته از فقه امامیه می باشد به طور صریح اذن پدر یا جد پدری را لازم دانسته،اما امروزه دیگر این مورد قبول همگان نیست وحتی دستخوش تغییرات گوناگون شده است ،که مورد انتقاد قرار گرفته است مانیز سعی داریم با بررسی تطبیقی این موضوع از لحاظ فقه امامیه واصول کلی حقوقی ودیدگاه اهل سنت به ریشه یابی وحل این مسئله ویافتن راه حلی که کمتر مورد انتقاد باشد بپردازیم.


بنابراین مادر این تحقیق در بخش اول به مطالعه دیدگاه های پنجگانه که هرکدام دلایل واستنادهایی برای نظریه خود دارند از لحاظ حقوقی وفقهی ودیدگاه اهل سنت می پردازیم ودر بخش بعدی نتایج بررسی های تطبیقی موضوع را آورده و در پایان نیز از نظریه های که بیان شده نظریه حاکم بر قانون مدنی خود را مورد ارزیابی وبررسی قرار می دهیم.


فهرست مطالب
مقدمه 6
بخش اول:دیدگاههای حقوقی،فقه امامیه واهل سنت در نکاح دختر باکره 7
مبحث اول: استقلال پدر یاجد پدری در نکاح دختر باکره 7
گفتار نخست: استقلال پدر یاجد پدری در نکاح دختر باکره ازدیدگاه حقوقی 7
گفتاردوم: استقلال پدر یاجد پدری در نکاح دختر باکره ازدیدگاه فقه امامیه 9
گفتارسوم: استقلال پدر یاجد پدری در نکاح دختر باکره ازدیدگاه اهل سنت 11
مبحث دوم: استقلال دختر باکره در نکاح 14
گفتارنخست: استقلال دختر باکره در نکاح ازدیدگاه حقوقی حقوقی 14
گفتاردوم: استقلال دختر باکره در نکاح ازدیدگاه فقه امامیه 14
گفتارسوم: استقلال دختر باکره در نکاح ازدیدگاه اهل سنت 19
مبحث سوم: تشریک بین دخترو پدریاجدپدری در نکاح 21
مبحث چهارم:وجود اذن پدروجدپدری درنکاح دایم واستقلال دختر باکره درنکاح منقطع 22
مبحث پنجم: استقلال باکره درنکاح دایم ووجوداذن پدروجدپدری درنکاح منقطع 24
گفتارنخست: فقه شافعی 24
گفتار دوم: فقه حنبلی و مالکی 25
گفتارسوم: فقه حنفی 26

بخش دوم: بررسی تطبیقی فقهی و وسنی وحقوقی اذن پدروجدپدری 27
بخش سوم: تبعیت قانون مدنی ازنظریه تشریک 31
نتیجه بخش سوم: 33

منابع وماخذ 35


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : اجازه ولی در نکاح دختر باکره در فقه امامیه و اهل سنت و حقوق ایران ا ،
[ پنجشنبه 23 فروردين 1403 ] [ 23:13 ] [ موسوی ] [5 بازدید]

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری در 23 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری

پروتکل شناخت درمانی گروهی
پکیج شناخت درمانی گروهی
شناخت درمانی گروهی
دانلود پروتکل شناخت درمانی گروهی
خرید پروتکل شناخت درمانی گروهی
جلسات شناخت درمانی گروهی
پروتکل شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری
پکیج شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 30 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری در 23 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

ویژگی های فایل:

شامل 12 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی

23 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه ی اول
جلسه ی دوم
جلسه ی سوم
جلسه ی چهارم
جلسه ی پنجم
جلسه ی ششم
جلسه ی هفتم
جلسه ی هشتم
جلسه ی نهم
جلسه ی دهم
جلسه ی یازدهم
جلسه ی دوازدهم
مبانی نظری و تاریخچه درمان شناختی
رویکرد شناختی - رفتاری
تکنیک های شناختی
مراحل دخیل در تشخیص و تغییر باورهای اساسی عمیق
تغییر باورهای اساسی
ارزیابی شواهد
حذف شواهد حمایتی باور های هذیانی
آزمون واقعیت
منبع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه ی اول
1- خوش آمد گویی
2- توضیح قوانین گروه
3- توضیح تعامل فرایندهای فیزیولوژیکی، شناختی و رفتاری
4- آشنایی شرکت کنندگان با مولفه های شناختی واکنش های هیجانی
5- شناسایی افکار سطحی اولیه که بین واقعه و واکنش هیجانی قرار می گیرند و نوشتن آنها در جدول سه ستونی رویداد فعال ساز (A) باورها یا افکار (B)و پیامد و واکنش هیجانی (A)

تکالیف: نوشتن ده مورد از بدترین حوادث زندگی خود با استفاده از توالی A-B-C

جلسه ی دوم
1- یادگیری جنبه های نظریه های شناختی افسردگی، اضطراب و خشم؛
2- آشنایی با افکار خودآیند
3- آشنایی با تحریف های شناختی و شناسایی آنها در تفکر خود
4- شناخت مقاومت های احتمالی در برابر درمان و طراحی راهبردهایی برای مقابله با این مقاومت ها

تکالیف: شناسایی افکار خودآیند و ثبت آنها در برگه ی .A-B-C دسته بندی عقاید و نوشتن بدترین A-B-C ، روزانه.


جلسه ی سوم
آشنا با بنیادهای پیامدهای رفتاری، آموزش ماهیت طرحواره ها (باورهای اصلی، طرحواره ها، نگرش های ناکارآمد) و ارتباط بین طرحواره ها و افکار خودآیند و همچنین شناسایی طرحواره ها با استفاده از روش پیکان عمودی.

تکالیف:
مرور تکالیف جلسه ی دوم، تمرین تزریق فکر، ادامه نوشتن A-B-C های روزانه، نوشتن پیامدهای رفتاری A-B-C
های تکمیل شده و رسم پیکان عمودی برای دو مورد از آنها.

دانلود پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری


برچسب ها : پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری ،
[ سه شنبه 21 فروردين 1403 ] [ 23:33 ] [ موسوی ] [7 بازدید]

پاورپوینت نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی

پاورپوینت نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی

دانلود پاورپوینت نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی

پاورپوینت نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 240 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

پاورپوینت نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی

شامل 21 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

مقدمه

سیر تاریخی سرمایه فکری

تعریف سرمایه فکری

سرمایه انسانی،ساختاری و مشتری

مزایای اندازه گیری سرمایه فکری

روشهای اندازه گیری سرمایه فکری

پیدایش حسابداری منابع انسانی

روشهای اندازه گیری منابع انسانی

1.هزینه یابی منابع انسانی

2.ارزش گذاری منابع انسانی

نتیجه گیری:

بخشی از متن فایل پاورپوینت:

مقدمه

  • با توجه به اینکه بیشتر اقتصادهای پیشرفته جهان در چند دهه اخیر تغییر قابل توجهی داشته اند از اهمیت سرمایه مالی کاسته شده و بر سرمایه فکری افزوده شده است . این تغییر شکل زمانی عینی و ملموس شد که شرکتهای بزرگ مثل جنرال موتورز جای خودرا به شرکتهای کم حجم و مدرن مانند میکروسافت دادند، همچنین این تغییر و تحول اساسی در ساختار اقتصادی از روی آمار مربوط چند دهه اخیر کاملا ً قابل درک است :

دانلود پاورپوینت نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی


برچسب ها : پاورپوینت نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی ،
[ دوشنبه 20 فروردين 1403 ] [ 0:17 ] [ موسوی ] [4 بازدید]
.: Weblog Themes By pichak :.


ال سیس مفتخر است به توزیع فایلهای دانشجویی , تحقیقاتی و پزوهشی در ایران-با ما همراه باشید-با سپاس
آرشيو مطالب
آمار سایت
افراد آنلاین : 2
بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 25
هفته گذشته : 87
ماه گذشته : 109
سال گذشته : 185589
کل بازدید : 638779
کل مطالب : 1305
نظرات : 0
امکانات وب
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]