آل سیس

پاورپوینت استراتژی محتوا و تبلیغات در صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران

دانلودپاورپوینت،استراتژی محتوا و تبلیغات در صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران بافرمت ppt و 121 اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات121
حجم2918 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیکسب و کار و پول

توضیحات کامل


پاورپوینت،استراتژی محتوا و تبلیغات در صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران

راز موفقیت «پوما»؛ برترین برند محصولات ورزشی

پوما با پنج اولویت اساسی و استراتژیک، استقرار مجدد در جایگاه سریع‌ترین برند ورزشی جهان، بهبود تولید محصولات، بهینه‌سازی کیفیت توزیع، سرعت بخشیدن به سازمان و زیرساخت‌های آن و تجدید زیرساخت‌های فناوری اطلاعات سعی دارد گوی سبقت را از رقبا برباید…

توجه به حفظ و استقرار جایگاه پوما در میان برندهای ورزشی، بهبود کیفیت محصولات و کانال‌های توزیع، افزایش زیرساخت‌ها و همگام بودن با فناوری‌های جدید، در کنار قرارگیری در یک فضای رقابتی میان سایر برندهای ورزشی، پوما را به یکی از برندهای مهم و تاثیرگذار محصولات ورزشی جهان تبدیل کرده است. برند شناخته‌شده پوما در میان محصولات ورزشی جهان جایگاه منحصربه‌فردی یافته و به یکی از برندهای معتبر ورزشی جهان تبدیل شده است که در کنار برندهای مشهوری مانند آدیداس، نایک، ریباک و… نقش مهمی در تجارت پوشاک ورزشی ایفا می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از وبسایت شنبه ، این شرکت آلمانی که در سال ۱۹۲۴ توسط دو برادر تاسیس شد، طی نزدیک به یک قرن توانست تبدیل به نامی شناخته‌شده در جهان شود؛ به طوری که محصولات این برند در بیش از ۱۲۰ کشور جهان به فروش می‌رسد و با استخدام بیش از ۱۱ هزار کارمند، یکی از تولیدکنندگان بزرگ پوشاک و لوازم ورزشی جهان به شمار می‌رود. در این گزارش تلاش می‌کنیم موفقیت این شرکت را در راه تبدیل شدن به برندی جهانی بررسی کنیم.

اولویت‌های استراتژیک پوما

گروه تولیدی پوما با در نظر گرفتن پنج اولویت اساسی و استراتژیک، سعی در بهبود بخشیدن به روند پیشرفت این شرکت دارد. این پنج اولویت عبارت‌اند از استقرار مجدد پوما در جایگاه سریع‌ترین برند ورزشی جهان، بهبود تولید محصولات، بهینه‌سازی کیفیت توزیع، سرعت بخشیدن به سازمان و زیرساخت‌های آن و تجدید زیرساخت‌های فناوری اطلاعات. استقرار مجدد پوما به‌عنوان برندی ورزشی، رویکردی است که از سال ۲۰۱۴ توسط گروه‌های تحقیقاتی این کمپانی شروع شده و هدف آن باقی ماندن پوما در جایگاه معتبر خود در میان دیگر برندهای ورزشی است، در این مرحله تیم تولیدکننده پوما تلاش می‌کند با ارائه محصولاتی که همگام با ورزش است شجاعت، اعتمادبه‌نفس و نشاط را در بین مصرف‌کنندگان ترویج و جایگاه خود را حفظ کند.

استراتژی بهبود محصولات نیز یکی از رویکردهای مهم پوما در جهت ارائه محصولات خاص و منحصربه‌فرد است که از سال ۲۰۱۵ روی آن تمرکز ویژه‌ای دارد. در این رویکرد، طراحی منحصربه‌فرد و استفاده از فناوری‌های نوآورانه در تولید محصولات، در دستور کار تولیدکنندگان این برند قرار گرفته است. خصوصا معرفی کفش‌های جدید زنانه که طراحی و رنگ‌بندی‌های خاصی داشته‌اند، در همین راستا بوده است. بهبود کیفیت توزیع نیز ازجمله اقدامات استراتژیک پوما برای حفظ موقعیت جهانی خود بوده، ارتباط با خرده‌فروشی‌های مشهور جهانی و بهبود کیفیت فروشگاه‌ها ازجمله اقدامات گروه پخش و توزیع پوما در این زمینه بوده است، ضمن اینکه فروش و توزیع آنلاین نیز به‌عنوان یکی از شیوه‌های جدید فروش در دستور کار این کمپانی قرار گرفته و سعی در بهبود کیفیت آن دارد.

سرعت بخشیدن به ساختار این کمپانی و افزایش زیرساخت‌های آن یکی دیگر از اولویت‌های استراتژیک برند پوما محسوب می‌شود که از طریق گسترش تعداد نمایندگی‌های این برند در سایر کشورهای جهان پیگیری می‌شود. افزایش نمایندگی‌ها در کنار بهبود کیفیت آن‌ها از اولویت‌های اصلی پوما در این استراتژی به شمار می‌روند. استفاده از فناوری اطلاعات و بهبود زیرساخت‌های آن نیز ازجمله رویکردهای مهم پوما برای پیشرفت‌های بیشتر آن بوده است. با ظهور فناوری‌های جدید، پوما نیز خود را از این سیستم‌ها بی‌نیاز ندیده و با استخدام تیم‌های تحقیقاتی متخصص، سعی در بهبود کیفیت فناوری‌های خود داشته و با ارائه سیستم‌عامل‌های پیشرفته به دنبال بهبود کیفیت طراحی، توسعه و برنامه‌ریزی‌های خود است.

پرش گربه‌سان به سوی قدرت و برتری

بیشتر افراد جهان با شنیدن نام پوما، پرش گربه‌سانی وحشی را به خاطر می‌آورند که با قدرت و انعطاف‌پذیری بالا و بسیار زیبا روی نام پوما در حرکت است.

لوگوی برند پوما که در سال ۱۹۴۸ طراحی شد، با تغییرات اندکی تاکنون به همان شکل اولیه خود باقی مانده است. ترکیب کلی این لوگوی شناخته‌شده شامل پرش یک حیوان و حروف کلمه پوما با قلم درشت است. حیوانی از خانواده گربه‌سانان که می‌تواند گربه، شیر یا پلنگ باشد، با جهشی زیبا و خاص در لوگوی این برند مشخص شده است که مفاهیمی از شجاعت و قدرت را به ذهن بینندگان این لوگو متبادر می‌کند. دو رنگ سیاه و سفیدی که در لوگوی پوما به کار رفته نیز مفاهیم قدرت و برتری را انتقال می‌دهند. به طور کلی می‌توان گفت نشان پوما ترکیبی کلی از حروف، تصاویر و رنگ است و مهم‌ترین مفهومی که منتقل می‌کند شجاعت، اعتمادبه‌نفس و قدرت است. در این میان خصوصا فونت جسورانه این لوگو در انتقال این مفاهیم بسیار موثر واقع شده است. استفاده از قلم درشت و رنگ سیاه برای نوشتن کلمه پوما در پرش هنرنمایانه گربه‌سان وحشی آن، به‌خوبی می‌تواند حس قدرت، برتری و اعتمادبه‌نفس را در میان بینندگان ایجاد کند.

راه‌اندازی کمپین‌های بزرگ تبلیغاتی در صفحات اجتماعی

در سال‌های اخیر، حضور در رسانه‌های اجتماعی یکی از رویکردهای مهم تبلیغاتی تولیدکنندگان بزرگ جهانی است که برند پوما نیز از این روند برکنار نمانده است. فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و… ازجمله صفحات مهم اجتماعی هستند که در دنیای تجارت امروز نقش مهمی ایفا می‌کنند. در همین راستا یکی از اقدامات خلاقه برند پوما در سال‌های اخیر، راه‌اندازی یک کمپین بزرگ تبلیغاتی در فیس‌بوک بوده است با عنوان «پوما: آخرین پادشاه کفش و پوشاک فوتبال». در این کمپین، کاربران فیس‌بوکی می‌توانستند عکس‌ها و پوسترهای مورد نظر خود را در ارتباط با محصولات ورزشی پوما به اشتراک بگذارند و حتی از تصویر خودشان استفاده کنند.

همچنین به جای قرار دادن عکس، کاربران می‌توانستند طرحی نیز در زمینه محصولات پوما ارائه دهند. این کمپین به کاربران فیس‌بوکی پوما این فرصت را می‌داد که خلاقیت خود را با دیگر طرفداران این برند به اشتراک بگذارد و در یک کمپین پرهیجان شرکت کنند، ضمن اینکه می‌توانستند تصاویر و طرح‌های مورد نظر خود را در توییتر نیز به اشتراک بگذارند. راه‌اندازی این کمپین هیجان‌انگیز، ضمن اینکه طرفداران برند پوما را در روند بازاریابی این شرکت شریک می‌کرد، از طریق به اشتراک‌گذاری طرح‌ها و عکس‌های کاربران در سایر صفحات اجتماعی مانند توییتر، دایره بازاریابی خود را نیز گسترده‌تر می‌کرد.

فضای رقابتی، محرکی تاثیرگذار

تنوع برندهای مختلف در زمینه محصولات ورزشی می‌تواند نقطه قوتی برای این برندها در نظر گرفته شود. نایک، آدیداس، ریباک، پوما و… در محیطی سرسخت و رقابتی در کنار یکدیگر به تولید محصولات مختلف ورزشی می‌پردازند. محققان بازاریابی معتقدند که حضور در فضای رقابتی می‌تواند به‌عنوان اهرمی مثبت برای برندها در نظر گرفته شود. برند پوما نیز از این اصل برکنار نبوده و با قرار گرفتن در محیط رقابتی، سعی در بهبود روش‌های بازاریابی و کیفیت محصولات خود دارد. کارنامه فروش جهانی این برند و جایگاهی که در سطح جهان یافته نیز به‌خوبی بیانگر این نکته است که فضای رقابتی موجود در میان برندهای ورزشی، عامل مثبتی در جهت تقویت و پیشرفت برند پوما بوده است.

پوما، اسپانسر ستارگان

یکی از استراتژی‌های مهمی که بسیاری از برندهای معروف جهان برای شهرت و اعتبار بیشتر خود به کار می‌گیرند، حمایت و پشتیبانی از افراد و یا گروه‌های معروف جهانی است. برند پوما نیز به‌عنوان تولیدکننده محصولات ورزشی، اسپانسر بسیاری از ستارگان معروف دنیای ورزش بوده، به طوری که بسیاری از مصرف‌کنندگان جهانی این برند، لوگوی خاص آن را در کنار برخی چهره‌های معروف دنیای ورزش به خاطر می‌آورند. پله، انزو فرانچسکولی، دیگو مارادونا و لوتار ماتئوس ازجمله چهره‌های معروف ورزش جهان به شمار می‌روند که نام پوما در کنار آن‌ها به شهرت بیشتری رسیده است.

زنان، آینده این شرکت هستند

توجه به زنان به‌عنوان یک گروه مصرف‌کننده بزرگ برای محصولات پوما، ازجمله اقدامات جدید این برند است که خصوصا با ساختن کلیپ‌های تبلیغاتی و فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده‌ای دنبال می‌شود. تیم تحقیقاتی و تولیدی پوما در سال‌های اخیر به این اعتقاد رسیده است که آینده این کمپانی از آن زنان است. آن‌ها معتقدند حضور گسترده زنان در فعالیت‌های ورزشی که هرساله گسترش بیشتری نیز پیدا می‌کند، می‌تواند عاملی تاثیرگذاری در زمینه آینده محصولات این شرکت باشد. ضمن اینکه در حال حاضر طرح‌های ورزشی پوشاک زنان در زمینه مد و فشن جهانی نیز بسیار تاثیرگذار بوده و طرح‌هایی که در این زمینه ارائه می‌شوند، بیشتر حال و هوای محصولات ورزشی را دارند.

تیم بازاریابی پوما نیز به این نکته توجه ویژه‌ای داشته و با همکاری ستاره‌های معروف جهانی مانند ریحانا (خواننده سرشناس آمریکایی)، تمرکز عمده‌ای روی پوشاک ورزشی زنانه از خود نشان داده است. این خواننده خصوصا در زمینه معرفی مدل‌های جدید کفش‌های ورزشی زنانه پوما، فعالیت چشم‌گیری در سال‌های اخیر داشته است.

ترفندهای بالیوودی ریباک

آنچه باعث شده ریباک در کنار برندهای معروفی مانند آدیداس و نایک در زمینه ارائه پوشاک ورزشی قد علم کند، استراتژی‌های خاص و منحصربه‌فردی است که این شرکت در طی سال‌ها آن‌ها را دنبال کرده است: انتخاب ورزش فیتنس برای تولید محصولات متناسب با آن، توجه به تفاوت‌های مردان و زنان در زمینه نیازهای ورزشی، استراتژی‌های قیمت‌گذاری، توجه به بازارهای آسیایی خصوصا هند در سال‌های اخیر و… از جمله راهکارهای بازاریابی برند ریباک بوده است که آن را در کنار برندهای معتبر ورزشی جهان قرار داده و محصولات آن را در سطح جهان به مردم شناسانده است.

ریباک یکی از برندهای معروف پوشاک ورزشی بریتانیایی در جهان است که مقر اصلی آن در آمریکاست. این شرکت در سال ۱۸۹۵ توسط جی دبلیو فاستر با نام جی دیلیو فاستر اند سانز (J.W. Foster and Sons) تاسیس شد و سرانجام در سال ۱۹۵۸ توسط نوه‌های او با نام ریباک معرفی شد. جالب است بدانید نام این برند از یک اسم آفریقایی گرفته شده که به معنای نوعی غزال است. این شرکت در حال حاضر یکی از زیرمجموعه‌های معروف برند آدیداس است و دفتر اصلی آن در شهر کانتون ایالت ماساچوست آمریکا قرار دارد. یکی از نقاط عطف این برند در دهه ۱۹۹۰ اتفاق افتاد که این شرکت در هند کار خود را شروع کرد و تبدیل به یکی از برندهای معروف کفش و پوشاک ورزشی شد و توانست در بازار نوظهور این کشور جایگاه مهمی کسب کند و کم‌کم در دیگر بازارهای این چنین نیز رسوخ کند. همچنین افزایش تقاضا برای ورزش فیتنس موقعیت مناسبی برای برند ریباک ایجاد کرد. فیتنس به‌عنوان یک صنعت نوپا توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد و تهیه پوشاک ورزشی مربوط به آن از اولویت‌های مردم شد و برند ریباک در این میان توانست به‌عنوان برندی مناسب محصولات خود را در زمینه این ورزش معرفی کند. این شرکت توانست محصولات خود را در راستای این ورزش در دیگر کشورهای نوظهور منطقه نیز گسترش دهد و جایگاه مناسبی به دست آورد. همچنین می‌توان گفت آنچه باعث موفقیت ریباک در کنار رقیب‌های بزرگی مانند آدیداس و نایک در هند شده، قیمت‌گذاری مناسب این برند است که با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. حتی پس از ادغام این برند با آدیداس، ریباک کماکان استراتژی‌های خاص خود را در قیمت‌گذاری و خصوصا فیتنس و آموزش آن دنبال می‌کند و این ورزش را با آموزش‌ها و محصولات خود در بین زنان و مردان رواج می‌دهد.

اجرای راحت فیتنس با ریباک

استراتژی ریباک در زمینه ارائه محصولات، تنوع آن‌ها برای هردو گروه زنان و مردان است. کفش، پوشاک ورزشی و لوازم جانبی ورزش ازجمله محصولات این برند است که در هر دو نوع زنانه و مردانه روانه بازار می‌شوند. توجه به فیتنس به‌عنوان ورزشی مناسب برای تناسب‌اندام و چربی‌سوزی، از نکات قابل‌توجه در استراتژی‌های بازاریابی برند ریباک است که بسیاری از محصولات خود را با این ورزش هماهنگ می‌کند. انواع کفش‌ها، ست‌های ورزشی پوشاک، زیراندازهای ورزشی و… ازجمله محصولات این برند در رابطه با ورزش تناسب‌اندام است. خصوصا توجه به تمرینات متفاوت مردانه و زنانه در این فعالیت بدنی، باعث ارائه محصولات متفاوت و بازاریابی خاصی برای برند ریباک شده است. کارشناسان این برند به‌خوبی متوجه شدند که زنان مانند مردان وقت کافی برای انجام تمرینات روزانه خود ندارند و از این رو با تولید کفش‌های مخصوص ورزشی و آموزش استفاده از آن‌ها، به‌خوبی متناسب با نیاز مخاطبان خود وارد عمل شده‌اند. ارائه چنین محصولاتی که با توجه به ساختاری که دارند مناسب برای فعالیت‌های روزانه است و در عین حال به حرکات ورزشی زنان نیز کمک می‌کند، ازجمله راهکارهای ریباک برای ارائه کفش‌های ورزشی برای زنان بوده است که تقریبا از سال ۲۰۰۹ شروع شده و در حال حاضر نیز به صورت مستمر ادامه دارد. محصولات ورزشی ریباک تا حد امکان متناسب با نیازهای ورزشی زندگی پرمشغله زنان هستند که هم در ورزشگاه و هم در محیط‌های خارج از آن و در زندگی روزانه آنان می‌توانند کاربرد داشته باشند. راحتی و عملکرد مناسب ازجمله خصوصیات اصلی پوشاک ورزشی ریباک است که مناسب با فعالیت‌های ورزشی مردان و زنان در محیط‌های ورزشی و حتی خارج از آن‌هاست. طراحی منحصربه‌فرد در کنار ارائه جنس مرغوب باعث شده محصولات این برند برای فعالیت‌های ورزشی تناسب‌اندام حتی در محیط خانه و بیرون مناسب باشند. کمپین تبلیغاتی اجرای آسان (Run easy) در سال ۲۰۰۶ نیز با هدف معرفی محصولات مناسب این برند در راستای فعالیت‌های تناسب‌اندام شکل گرفت که ورزشی آسان، راحت و کاربردی را برای مصرف‌کنندگان خود به ارمغان می‌آورد.

دستکاری به‌موقع قیمت

استراتژی قیمت‌گذاری برند ریباک نیز ازجمله راهکارهای مهم بازاریابی این شرکت است، به این معنا که نوع قیمت‌گذاری آنان رشد این برند و باقی ماندن در بازار جهانی را برای آن تضمین می‌کند. به‌عنوان مثال هر بار که برند ریباک یک محصول با فناوری جدید را روانه بازار می‌کند آن را با قیمتی بالا عرضه می‌کند. سپس کم‌کم قیمت آن را در طول زمان کاهش می‌دهد. بالا نگه داشتن قیمت یک محصول تا زمانی ادامه می‌یابد که بازار تقاضا برای آن وجود داشته باشد و خریداران به مصرف آن رغبت نشان دهند، اما بعد از پایین آمدن میزان تقاضا، برند ریباک شروع به کم کردن قیمت محصول مورد نظر می‌کند و با این استراتژی هم سود لازم را از فروش محصول خود می‌برد و هم با دستکاری به‌موقع قیمت مصرف‌کنندگان این بازار را برای خود حفظ کرده است. البته استراتژی دستکاری قیمت با ورود محصولات این برند به هند و تقاضای روزافزون برای آن‌ها تا حدی تغییر کرده است، به این صورت که در زمان ارائه یک محصول جدید، برند ریباک برای جذب مشتریان قیمت مقدماتی آن را پایین آورده و زمانی که محصول مورد نظر به محبوبیت لازم رسید، شروع به بالا بردن قیمت آن به سوی قیمتی طبیعی و مناسب می‌کند. البته لازم به ذکر است در هر دوی این استراتژی‌ها ریباک توانست موفقیت‌های چشم‌گیری در جذب مخاطبان و در دست گرفتن بازار به دست آورد.

همگام با آژانس‌های تبلیغاتی

حضور آژانس‌های تبلیغاتی موفق نیز باعث پیشرفت برند ریباک و تبدیل شدن آن به نامی جهانی در سال‌های اخیر شده است. طی سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ ریباک با آژانس‌هایی مانند McGarry Bowen شهرتی جهانی کسب کرد و با شعارهای تبلیغاتی مانند «دو نفر برای هر کس» به تبلیغ یکی از کفش‌های خود پرداخت که بازخورد مناسبی داشت. در سال ۲۰۰۹ نیز با همکاری با آژانس تبلیغاتی DDB جایگاه جهانی خود را بیشتر تثبیت کرد و خصوصا در زمینه ارائه محصولاتی مناسب با فیتنس و تناسب‌اندام بانوان وارد عمل شد. ضمن اینکه در سال‌های اخیر آژانس‌های بازاریابی متعددی برای تبلیغات منطقه‌ای ریباک پا به عرصه گذاشته‌اند و با توجه به مناطق مختلف و نیازها و علایق آن‌ها کار بازاریابی را برای این برند آغاز کرده‌اند و خصوصا در کشورهای آسیایی فعالیت قابل‌توجهی داشته‌اند.

تنوع در روش

روش‌های تبلیغاتی که برند ریباک از آن‌ها برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کند، بسیار متنوع هستند. از رسانه‌های چاپی مانند روزنامه و مجلات و پوسترهای تبلیغی گرفته تا رسانه‌های دیجیتالی دنیای امروز همه مورد استفاده این برند قرار گرفته‌اند. تبلیغات تلویزیونی این برند در هند بسیار جالب‌توجه است، ریباک برای معرفی محصولات خود از قهرمانان ورزشی شناخته‌شده استفاده می‌کند و همچنین ستاره‌های بالیوود نیز ازجمله اهداف اصلی این برند در استراتژی‌های بازاریابی تلویزیونی هستند که تاثیر زیادی نیز بر مخاطبان دارند؛ در همین راستا در بسیاری از فیلم‌های بالیوودی محصولات این برند بر تن هنرپیشگان معروف به نمایش درآمده و به صورتی غیرمستقیم به بازاریابی برای محصولات آن پرداخته می‌شود. همچنین اسپانسر شدن برای رویدادهای ورزشی ازجمله راهکارهای تبلیغاتی این برند در هندوستان است که در سال‌های اخیر رواج زیادی پیدا کرده است.
تبلیغات خلاقانه کفش نایک

یکی از مارک هایی که همیشه برای معرفی جدیدترن محصولات خود بهترین تبلیغات را ارائه می دهد، کفش نایک است. در تصویر پیش رو نایک مدل Shox را به مشتریان خود به شیوه خلاقانه ای معرفی کرده است.
در این طرح تبلیغات خلاقانه کفش نایک بیش از ۳۰ طرح اجرا شده است که در همه این طرح ها،زیبایی با عناصر، برجسته سازی،طرح رنگ و تایپو گرافی به طرزی هوشمندانه بکار گرفته شده است.

انقلاب در زیر سازی و حفاظت از ضربه در مدل Shox شعاریست که کفش نایک برای این مدل در نظر گرفته است و خود تصویر نیز گویای این شعار است، قدرت و دوام کفش در این تصویر موجب شده که درسطح زیرین زمین تکه های از سطح زمین متلاشی شود و این بزرگ نمایی در تصویر می تواند مخاطب را به ترغیب در خرید دعوت کند.

آژانس تبلیغاتی:US Sydney, استرالیا
کارگردان خلاقیت اجرایی: Josh Moore
کارگردان خلاقیت:Chad Mackenzie
مدیر هنری/کپی رایتر:Tim Chenery
انتشار:۲۰۱۱ آگوست
درباره نایک

شرکت NIKE که تلفظ آمریکایی آن نایکی می‌باشد و در زبان های غیر آمریکایی معمولا نایک رایج است، یک شرکت آمریکایی چند ملیتی می‌باشد که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و عرضه محصولاتی نظیر کفش، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی به بازار جهانی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیورتون ایالت اورگان واقع در شمال باختری ایالت متحده امریکا است. با درآمدی بالغ بر ۲۴٫۱ بیلیون دلار در یک سال مالی سال ۲۰۱۲ و به کار گیری بیش از ۴۴۰۰۰ نیروی کار در سراسر دنیا، نایکی یکی از چند شرکت بزرگ در زمینه تولید کفش‌های ورزشی، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی محسوب می‌گردد.

ارزش این شرکت در سال ۲۰۱۰ به تنهایی بالغ بر ۱۰٫۷ بیلیون برآورد شده که این شرکت را در این سال برترین تولید کننده محصولات ورزشی نموده است.. شرکت نایکی در ابتدا با نام Blue Ribbon sports به معنای محصولات ورزشی روبان آبی در ۲۵ ژوئن سال ۱۹۶۴ توسط بیل بُوِرمن و فیل نایت آغاز به کار نمود و در ۳۰ می ۱۹۷۱ به صورت رسمی به نام NIKE تغییر نام داد.

عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

نورپردازی در عکاسی صنعتی کیف و کفش

نورپردازی در عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

پس زمینه ها در عکاسی از کیف و کفش

پس زمینه های رنگی و تیره گزینه های خوبی برای عکسهای محصولات فروشگاهی نیست.

ایده پردازی عکسهای تبلیغاتی کیف و کفش

استفاده از مدل در عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

انتخاب زاویه و ترکیب مناسب محصولات کیف و کفش

برای مثال عکاسی صنعتی از کفش زنانه را در نظر بگیرید.

عکاسی ۳۶۰ درجه محصولات کیف و کفش

استفاده از فرمت راو برای عکاسی محصولات کیف و کفش

ادیت عکسهای تبلیغاتی کیف و کفش

نکات مهم را برای عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

تأثیر روانشناسی تبلیغات در صنعت کفش

نحوه انجام تبلیغات برای کفش و صنایع وابسته

طراحی سایت برای فروش وبازاریابی کفش

چاره‌جوئی بحران صنعت کفش ایران

حرکت کفش ملی از بازاریابی به سمت تبلیغات در گفت و گو با مجید نمکی نوش آبادی / صدای پایی از میان خاطره ها

چالش مدیران کفش ملی

جذب سهم ذهنی مناسب مخاطب درکفش ملی

جذب مخاطبان درکفش ملی

روابط عمومی درکفش ملی

آموزش فروشندگان درکفش ملی

تمرکزبرتجارت الکترونیک درکفش ملی

تبلیغات مناسب در کفش ملی

تاکید بر کیفیت درکفش ملی

نقشه راه کفش ملی

طرح تراکت تبلیغاتی کفش فروشی

ساخت تیزر کفش آداک

روش های تبلیغ برای جذب مشتری فروشگاه کیف و کفش

روش های تبلیغ اینترنتی برای جذب مشتری فروشگاه کیف و کفش

مرگ برندها در ایران

نساجی مازندران

فرصت های طلایی المپیک برای برندهای مشهور ورزشی

حضورچشمگیرسه برند معروف نایک، آدیداس و پوما در المپیک، سال ۲۰۱۲ لندن،

پوشاک، یکی از مسائل مهم در بازی های المپیک

آدیداس، حامی رسمی المپیک لندن

حضور نایک در المپیک لندن

پوما: سومین تولیدکننده پوشاک ورزشی المپیک لندن

علت محبوبیت کفش‌های اسکچرز در آسیا و دلایلی برای انتخاب آنها

علل محبوبیت کفش‌های اسکچرز در آسیا

دیگر علل جذابیت و محبوبیت کفش‌های اسکیچرز

ده شرکت / برند کفش برتر دنیا

مشتری مداری در شرکت اپل

مشتری مداری در شرکت کوکاکولا

مشتری مداری در شرکت کفش تامز

مشتری مداری در استارباکس

مشتری مداری در تسکو

کریس رونالدو یک جفت کفش را تبلیغ کرد

تبلیغات هوشمندانه به سبک برندهای کفش

۱۰ قرارداد تبلیغاتی گران قیمت کفش های بازیکنان فوتبال در سراسر جهان

افزایش فروش بیشتر محصولات ورزشی

نیمار و نایکی

وین رونی و نایکی

سرخیو آگوئرو و پوما

لیونل مسی و آدیداس

مسوت اوزیل و آدیداس

سسک فابرگاس و پوما

گرت بیل و آدیداس

ماریو بالوتلی و پوما

کریستیانو رونالدو و نایکی

دیوید بکهام و آدیداس

شعار تبلیغاتی عجیب اسکچرز!

تنوع محصولات در کنار دسته‌بندی دقیق آنها دراسکچرز

استفاده از شعارهای تبلیغاتی گوناگون دراسکچرز

استفاده از نام وجایگاه ورزشکاران در اسکچرز

اهمیت به رسانه های اجتماعی دربرند اسکچرز

شناخت درست و تقسیم‌بندی دایره مخاطبان دراسکچرز

ترفندهای بالیوودی ریباک

نایکی: یک داستان بفروشید

تاریخچه برند ریباک

اجرای راحت فیتنس با ریباک

دستکاری به‌موقع قیمت

شناخت درست و تقسیم‌بندی دایره مخاطبان دراسکچرز

همگام با آژانس‌های تبلیغاتی

تنوع در روش

راز موفقیت «پوما»؛ برترین برند محصولات ورزشی

نایکی در اینستاگرام

بزرگ‌ترین قراردادهای تبلیغاتی سلبریتی‌های جهان

برد پیت (Brad Pitt) برای شنل (Chanel)

آنجلینا جولی (Angelina Joli) برای لویی ویتون (Louis Vuitton)

جرد فوگل (Jared Fogle) برای ساب‌وی (Subway)

کاترین زیتاجونز (Catherine Zeta-Jones) برای تی‌موبایل (T-Mobile)

جی-‌زی (Jay-Z) برای سامسونگ

بیانسه ( Beyoncé) برای پپسی

فیفتی‌سنت برای ریباک (Reebok)

لبران جیمز (Lebron James برای نایک)

تایگر وودز (Tiger Woods) برای نایک)

دیوید بکام (David Beckham) برای آدیداس)

امضای ستارگان پای برند فیلا

بازسازی نام تجاری

برندی با امضای ستارگان

گسترش بازارهای جهانی

طراحی خلاق

معروف‌ترین مارک های کفش ورزشی کدام‌اند؟

چگونه می‌توان یک کفش را ارزیابی کرد؟

بررسی ۱۰ نمونه از موفق‌ترین و برترین برندهای اینستاگرام

چرا برترین برندهای اینستاگرام برای بازاریابی محصولات خود، از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

برند Nike؛ جلب احساسات و افزایش اعتماد به نفس کاربران

برند Starbucks؛ استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران

برند Asos؛ استفاده از طرفداران برند برای نمایش محصولات
۳ نکته مهم در مورد روش بازاریابی برند Asos:

برند Converse؛ انتشار تصاویر حاوی سبک زندگی مشتریان
۳ نکته مهم در مورد روش بازاریابی برند Converse:

برند Lacoste؛ ترکیب اصالت و استایل‌های مدرن در تولید محصولات

۳ نکته مهم در مورد روش بازاریابی برند Lacoste:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب ها : پاورپوینت استراتژی محتوا و تبلیغات در صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران ،
[ شنبه 30 اسفند 1399 ] [ 23:16 ] [ موسوی ] [85 بازدید]

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی

در این پروژه نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی به تعداد 125 سوال در41 صفحه به شکل word به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر بیان شده است 1 ساختمان با اسکلت فلزی 2 ساختمان با اسکلت بتنی 3 ساختمان با مصالح بنایی (ساختمان های سنتی) 4 نکات شروع ساخت بنا 5 نکات میخ کمکی و اصلی 6 عوامل

دانلود نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی
ساختمان با اسکلت فلزی
ساختمان با اسکلت بتنی
ساختمان با مصالح بنایی (ساختمان های سنتی)
نکات شروع ساخت بنا
نکات میخ کمکی و اصلی
دسته بندی معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 687 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

در این پروژه نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی به تعداد 125 سوال در41 صفحه به شکل word به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر بیان شده است:

1- ساختمان با اسکلت فلزی

2- ساختمان با اسکلت بتنی

3- ساختمان با مصالح بنایی (ساختمان های سنتی)

4- نکات شروع ساخت بنا

5- نکات میخ کمکی و اصلی

6- عوامل نشست ساختمان

7- نکات گودبرداری

8- نکات بتن مگر

9- نکات مربوط به میل گردها

10- آیین نامه زلزله

11- نکات نصب بیس پلیت

12- نکات بتن ریزی

13- انواع بچینگ پلانت

14- نکات برپاکردن ستون های فلزی

15- نکات اجرای اسکلت فلزی

16- نکات سقف تیرچه وبلوک

17- انواع اسکوپ کردن سنگ نما

18- بادبندها

19- نکات پدستال

20- تاییدیه مراجع رسمی

21- نکات ایمنی و بهداشت کار

22- نکات اجرایی ساختمان های بتنی

- و بسیاری از موارد دیگر..................................

دانلود نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی


برچسب ها : نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی ،
[ چهارشنبه 27 اسفند 1399 ] [ 10:26 ] [ موسوی ] [58 بازدید]

سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

سکه رایگان,Quiz of Kings کوییز اف کینگز یک بازی ایرانی آنلاین برای بالا بردن اطلاعات عمومی شما در زمینه های مختلف می باشد کی بیشتر میدونه؟ واژه های کلیدی مهم: سکه رایگان Quiz of KingsQuizof Kingsبازی کوییز آف کینگز,کوییز آف کینگز,سکه رایگان بازی,سکه بازی کوییز آف کینگز,سکه رایگان ,کوییز آف کینگز, ,سکه رایگان بازی کوییز آف کینگز,Quiz Of KingsQuiz Of Kingsبازی کوییز آف کینگز,بازی ,Quiz Of Kingsسرگرمی و بازی انلاین,سکه ,Quiz of Kings,کوییز آف کینگز,کوئیز آف کینگز


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم21981 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیگوناگون

توضیحات کامل

سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز

Quiz Of Kings

آپدیت جدید در تاریخ 1399/11/29

سکه رایگان Quiz of Kings کوییز اف کینگز یک بازی ایرانی آنلاین برای بالا بردن اطلاعات عمومی شما در زمینه های مختلف می باشد کی بیشتر میدونه؟ با دوستات مسابقه بده و نشون بده تو بهتری، وارد لیست بهترین بازیکنای ایران شو، در عین حال اطلاعاتتم بالا ببر هر مسابقه ۶ مرحله داره که هر کاربر موضوع ۳ مرحله رو انتخاب می کنه، هر مرحله ۳ تا سوال داره و...

سکه رایگان بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings
کوییز اف کینگز یک بازی ایرانی آنلاین برای بالا بردن اطلاعات عمومی شما در زمینه های مختلف می باشد کی بیشتر میدونه؟

واژه های کلیدی مهم:
سکه رایگان Quiz of KingsQuizof Kingsبازی کوییز آف کینگز,کوییز آف کینگز,سکه رایگان بازی,سکه بازی کوییز آف کینگز,سکه رایگان ,کوییز آف کینگز, ,سکه رایگان بازی کوییز آف کینگز,Quiz Of KingsQuiz Of Kingsبازی کوییز آف کینگز,بازی ,Quiz Of Kingsسرگرمی و بازی انلاین,سکه ,Quiz of Kings,کوییز آف کینگز,کوئیز آف کینگز,بازی کوییز آف کینگز,Quiz Of Kings,بازی Quiz Of Kings,سکه رایگان بازی کوییز آف کینگز, Quiz Of Kings,سکه رایگان,QuizofKings,سکه رایگان Quiz of KingsQuizof Kingsبازی کوییز آف کینگز,کوییز آف کینگز,سکه رایگان بازی,سکه بازی کوییز آف کینگز,سکه رایگان ,کوییز آف کینگز, ,سکه رایگان بازی کوییز آف کینگز,Quiz Of KingsQuiz Of Kingsبازی کوییز آف کینگز,بازی ,Quiz Of Kingsسرگرمی و بازی انلاین,سکه ,Quiz of Kings,کوییز آف کینگز,کوئیز آف کینگز


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings ،
[ يکشنبه 24 اسفند 1399 ] [ 12:23 ] [ موسوی ] [71 بازدید]

مكاتب روانشناسی

مكتب تداعی‌گرایی ((Associationism نخستین مكتب روانشناسی بشمار می‌آید موضوع اصلی مكتب تداعی‌گرایی شناخت شناسی است تداعی‌گرایان عقیده داشتند معلومات انسان چیزی جز تصورات حاصل از احساس‌های مختلف از دنیای خارج نیست

دانلود مكاتب روانشناسی

مكاتب روانشناسی
مكتب تداعی گرایی
مكتب ساخت گرایی
ساخت گرایی
روانشناسی
نظریه سه بعدی عواطف وونت
درون نگری
مبانی فلسفی ساخت گرایی
فلسفه‌ مكانیستی
فلسفه تحصل گرایی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 112 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 94

مكتب تداعی‌گرایی ((Associationism نخستین مكتب روانشناسی بشمار می‌آید. موضوع اصلی مكتب تداعی‌گرایی شناخت شناسی است. تداعی‌گرایان عقیده داشتند: معلومات انسان چیزی جز تصورات حاصل از احساس‌های مختلف از دنیای خارج نیست.

دانلود مكاتب روانشناسی


برچسب ها : دانلود مكاتب روانشناسی ،
[ شنبه 23 اسفند 1399 ] [ 17:53 ] [ موسوی ] [79 بازدید]

پاورپوینت بررسی حسابداری ذهنی

پاورپوینت بررسی حسابداری ذهنی در 40 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم4196 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی حسابداری ذهنی در 40 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

فهرست مطالب

مقدمه

سروکله حسابداری ذهنی از کجا پیدا شد؟

حسابداری ذهنی چیست؟

حسابدار حقه‌باز یا مهربان!؟

چگونه حسابدار ذهن، منطق ما را گمراه می‌کند؟

حسابداری ذهنی چگونه با معامله‌ها برخورد می‌کند؟

(x و y) در خدمت معادله‌ها و معامله‌ها

بده بستان حسابداری ذهنی و تابع مطلوبیت

دوراهی لغزان نقد و اقساط

خطای قطره‌قطره

حسابداری ذهنی، دوست یا دشمن؟

خلاصه‌ای ازآنچه باهم گفتیم

بخشی از متن

مقدمه

حسابداری، بخش بزرگ و مهمی از سیستم‌های مالی را تشکیل می‌دهد. این سیستم، فقط به دفترهای حساب و نرم‌افزارهای مالی محدود نمی‌شود. بزرگ‌ترین و مرموزترین سیستم حسابداری که گاهی خیلی بی‌سر و صدا در مغز ما کار می‌کند، «حسابداری ذهنی» نام دارد. این سیستم، تنها در چهارچوب پول تعریف نمی‌شود و ریشه تمام حساب و کتاب زندگی ما را در برمی‌گیرد. در این مطلب به سراغ حسابداری ذهنی می‌رویم تا از سازوکار آن سر درآوریم و راهکاری برای استفاده هر چه بیشتر از این سیستم پیدا کنیم.

سروکله حسابداری ذهنی از کجا پیدا شد؟

حسابداری ذهنی، مفهومی بود که ریچارد تیلر (Richard Thaler) برای اولین بار آن را بیان کرد. تیلر را می‌توان شوالیه حسابداری ذهنی در نظر گرفت. او دانش‌آموخته دکترای اقتصاد و برنده جایزه نوبل اقتصاد است که بیشتر به خاطر تحقیق‌هایش درزمینهٔ «اقتصاد رفتاری» شناخته می‌شود. «Mental accounting» یکی از دستاوردهای علمی ریچارد تیلر است که باعث درک و ایجاد ارتباط عمیق‌تر بین علم اقتصاد و روانشناسی شد.

حسابداری ذهنی چیست؟

اجازه بدهید تعریفی ساده از این سیستم حسابداری درونی داشته باشیم. حسابداری ذهنی، سازوکار تمام سیستم‌های آشنا و ناآشنای اطراف ما را در برگرفته است؛ فرقی هم نمی‌کند که این سیستم، خانواده‌ای دونفره یا یک شرکت بزرگ با هزاران کارمند باشد؛ چون هرکدام از آن‌ها سیستم حسابداری مخصوص به خودشان را دارند. تنها تفاوت در این است که برای برخی این سیستم حسابداری، مشخص و روشن است و برای عده‌ای دیگر، جایی در پس‌زمینه ذهنشان وجود دارد. سیستم حسابداری ذهنی بر تصمیم‌های مالی‌مان تأثیر مستقیم می‌گذارد و به دنبال روشن کردن منطق پولی ما می‌گردد. به همین دلیل، پیگیری این سیستم و سردر آوردن از شیوه عملکردش می‌تواند یک الگوی درست برای ارزیابی‌های آینده در اختیارمان قرار دهد. در حقیقت وقتی بدانیم تصمیم‌های مالی ما از کجا ناشی می‌شوند، می‌توانیم برای تقویت تصمیم‌های درست و کاهش قدرت تصمیم‌های اشتباهمان یک اقدام هوشمندانه انجام دهیم.

حسابدار حقه‌باز یا مهربان!؟

ما در ذهن خود حساب‌های مختلفی داریم. دسته‌بندی و حتی امکان وجود این حساب‌ها بر عهده سیستم حسابداری ذهنی‌ ما است. اجازه بدهید با یک مثال این موضوع را روشن‌تر کنیم. تصور کنید شما یک کارمند هستید و حقوق این ماه خود را دریافت کرده‌اید. در این حالت، حسابدار ذهنتان که همیشه روشن است دست به کار می‌شود، حقوق شمارا تجزیه و تحلیل کرده و آن را به دودسته «بودجه دوره‌ای» و «هدف خرج» تقسیم می‌‌کند؛ یعنی چیزی شبیه به این:

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب ها : پاورپوینت بررسی حسابداری ذهنی ،
[ جمعه 22 اسفند 1399 ] [ 22:15 ] [ موسوی ] [68 بازدید]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازشناسی بیان چهره ای هیجان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازشناسی بیان چهره ای هیجان در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازشناسی بیان چهره ای هیجان در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

ویژگی های فایل

- 20 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 2010 به قبل و بخش پیشینه از 2011 به قبل

- شامل 18 صفحه متن و 2 صفحه منابع استفاده شده و مفید

فهرست مطالب

مقدمه
هیجان
هیجانهای اصلی
نظام عضلانی چهره
جلوههای چهره ارادی و غیرارادی
جلوههای چهره ارادی و غیرارادی
آیا رفتار چهره اکتسابی است یا فطری؟
ارزیابی
توانش هیجانی
ویژگیهای توانش هیجانی
رشد توانش هیجانی
رشد بازشناسی تظاهرات چهرهای
پيشينه تحقيق
منابع

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

شواهد زیادی در رابطه با نقش زیاد بازشناسی بیان چهرهای هیجان در اختلالات پسکوتیک وجود دارد که نشان میدهد بازشناسی بیان چهرهای هیجان سهم عمدهای در سازگاری با اسکیزوفرنی دارد. به عنوان مثال چن و همکاران (2010) مطرح میکنند روابط بین فردی ناسالم در اسکیزوفرنیها در نتیجهی نقص در بازشناسی بیان چهرهای هیجان طرف مقابل اتفاق میافتد. علاوه بر این، بازشناسی بیان چهرهای هیجان از مدتها قبل به عنوان اساسیترین عنصر در ادبیات بالینی اختلالات پسکوتیک مطرح است (ماندال و همکاران، 1998).

پیشینه تحقیقات

فیلیپس و همکاران (1999)، نشان دادند بیماران اسکیزوفرنی (پارانویید و آشفته) دقت کمتری از افراد بهنجار در شناسایی بیان چهرهای هیجان داشتند و فعالیت کمتری از افراد بهنجار در برخورد با محرکهای مرتبط با هیجانها از خود نشان دادند و از میان دو گروه فرعی اسکیزوفرنی، نوع آشفته از نوع پارانویید در بازشناسی چهرهای هیجان ضعیف تر عمل کردند و نوع آشفته در طبقه بندی تنفر غالباً بیشتر از نوع پارانویید از خشم و ترس استفاده میکردند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازشناسی بیان چهره ای هیجان ،
[ جمعه 22 اسفند 1399 ] [ 10:04 ] [ موسوی ] [63 بازدید]

پاورپوینت بازی حاصل جمع صفر

پاورپوینت بازی حاصل جمع صفر در 19 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم3942 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت بازی حاصل جمع صفر در 19 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

فهرست مطالب

مقدمه

مفهوم بازی مجموع صفر

تاریخچه نظریه بازی مجموع صفر

بازی مجموع صفر و اقتصاد

بخشی از متن

مقدمه

بازی «حاصل جمع صفر» یا بازی «مجموع صفر» (به انگلیسی Zero-sum Game) بیانگر موقعیتی است که سود یک شخص با زیان شخص دیگر یکسان باشد، در نتیجه تغییر خالص ثروت یا سود صفر است. بازی مجموع صفر ممکن است بیش از دو بازیکن، یا میلیون‌ها شرکت کننده داشته باشد.

بازی مجموع صفر در نظریه بازی‌ها وجود دارد، اما در مقایسه با بازی غیر مجموع صفر (به انگلیسی non-zero sum Game) رواج کمتری دارد.

پوکر و قمار نمونه‌هایی از بازی مجموع صفر هستند زیرا حاصل جمع سود اشخاص برنده با مجموع مبالغ از دست رفته افراد بازنده برابر است.

بازی‌هایی مثل شطرنج و تنیس، که در آن‌ها یک برنده و یک بازنده وجود دارد نیز جزو بازی‌های مجموع صفر هستند.

در بازار‌های مالی، اختیار معامله (Options) و قراردادهای آتی (futures) نیز مثال‌هایی از بازی مجموع صفر هستند. زیرا در مقابل شخص پیروز معامله، فرد دیگری وجود دارد که در معامله شکست خوره است.

مفهوم بازی مجموع صفر

در نظریه بازی‌ها، از بازی سکه‌های مطابق (Matching Pennies) به عنوان مثالی از بازی مجموع صفر یاد می‌شود.

این بازی شامل بازیکن A و B انجام است که به‌طور هم‌زمان یک سکه روی میز قرار می‌دهند.

پیروزی در این بازی به جفت بودن سکه‌ها بستگی دارد. چنانچه هر دو سکه شیر یا خط باشند، بازیکن A برنده بازی شده و سکه بازیکن B را تصاحب می‌کند؛ اگر سکه‌ها جفت نباشند، بازیکن B برنده بازی خواهد شد و سکه بازیکن A را از آن خود می‌کند.

این سکه‌های مطابق یک بازی مجموع صفر است زیرا برد یک بازیکن به شکست بازیکن مقابل وابسته است. پاداش بازیکنان A و B در جدول زیر نمایش داده شده است. اعداد درج شده در سلول‌های a و d نمایانگر پاداش بازیکن A، و اعداد موجود در سلول‌های b و c پاداش بازیکن B را نشان می‌دهد.

بیشتر استراتژی‌های رایج نظریه‌های بازی مانند دو‌راهی زندانی (prisoner’s dilemma)، رقابت کورنو (Cournot Competition)، بازی هزار‌پا (Centipede Game) و بن بست (Deadlock) مجموع صفر هستند.

بازی‌های مجموع صفر نقطه مقابل شرایط برد-برد – مانند یک توافق تجاری که باعث رونق مبادلات بین دو طرف می‌شود – یا باخت-باخت، مثل جنگ محسوب می‌شوند.

البته در زندگی واقعی همیشه همه چیز به این واضحی نیست، و تعیین برد و باخت معمولاً کار مشکلی است.

در بازار بورس، اغلب مبادلات به کمک بازی مجموع صفر صورت می‌گیرد. در این نوع از معاملات، طرفین بر اساس خواسته‌هایی که انتظار دارند در آینده به وقوع بپیوندد دست به ریسک کردن می‌زنند، در نتیجه، این نوع از تجارت برای هر دو طرف معامله سود‌مند خواهد بود.

سرمایه گذاری طولانی مدت بازدهی مثبتی در پی خواهد داشت، زیرا از این طریق سرمایه در جریان بوده و به کسب‌و‌کار و روند تولید رونق می‌دهد. رونق کار و تولید، رشد در‌آمد و پس‌انداز را در پی خواهد داشت که در نتیجه سرمایه لازم برای ادامه چرخه سرمایه گذاری را فراهم می‌کند.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب ها : پاورپوینت بازی حاصل جمع صفر ،
[ پنجشنبه 21 اسفند 1399 ] [ 10:31 ] [ موسوی ] [70 بازدید]

پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم کلیه دروس 943 اسلاید

پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم کلیه دروس 943 اسلاید

دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم کلیه دروس 943 اسلاید

پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم دبستان تمام دروس 1139 اسلاید
 کل دروس مطالعات هفتم 
 پاورپوینت مطالعات هفتم 
 اسلاید فصل یک تا 12 مطالعات هفتم 
 پاورپوینت مطالعات هفتم دبستان 
 فایل ورد تمام درسهای مطالعات هفتم 
 پک کامل درسهای مطالعات هفتم دبستان 
 پاورپوینت دروس مطالعات هفتم
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 44852 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 943

توضیحات :

پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم کلیه دروس 943 اسلاید

دارای 943 صفحه

24 درس و 12 فصل

از فونتهای سری B فارسی استفاده شده است

فهرست فصلها و درسها :

فصل اوّل: حقوق و مسئولیت های ما 1

درس ١: من حق دارم 2

درس ٢: من مسئول هستم 6

فصل دوم: قانون 13

درس ٣: چرا به مقررات و قوانین نیاز داریم؟ 14

درس ٤: قانون گذاری 17

فصل سوم: مقابله با حوادث 21

درس ٥: همدلی و همیاری در حوادث 22

درس ٦: بیمه و مقابله با حوادث 26

فصل چهارم: تولید، توزیع، مصرف 31

درس ٧: تولید و توزیع 32

درس ٨: مصرف 37

فصل پنجم: محیط زندگی خود را بشناسیم 43

درس ٩: من کجا زندگی می کنم؟ 44

درس ١٠ : ایران، خانه ی ما 50

فصل ششم: از زیستگاه های ایران حفاظت کنیم 57

درس ١١ : تنوّع آب و هوای ایران 58

درس ١٢ : حفاظت از زیستگاه های ایران 64

فصل هفتم: جمعیت و منابع 73

درس ١٣ : جمعیت ایران 74

درس ١٤ : منابع آب و خاک 79

فصل هشتم: گردشگری در ایران 89

درس ١٥ : گردشگری چیست؟ 90

درس ١٦ : جاذبه های گردشگری ایران 94

فصل نهم: سرزمین ما، کاوش در گذشته های دور 103

درس ١٧ : میراث فرهنگی و تاریخ 104

درس ١٨ : قدیمی ترین سکونتگاه های ایران 109

فصل دهم: شکل گیری امپراتوری های بزرگ در ایران باستان 117

درس ١٩ : آریایی ها و تشکیل حکومت های قدرتمند در ایران 118

درس 20 : امپراتوری های ایران باستان چگونه کشور را اداره می کردند؟ 123

فصل یازدهم: اوضاع اجتماعی اقتصادی ایران باستان 131

درس ٢١ : اوضاع اجتماعی ایران باستان 132

درس ٢٢ : اوضاع اقتصادی در ایران باستان 137

فصل دوازدهم: فرهنگ و تمدن ایران باستان 143

درس ٢٣ : عقاید و سبک زندگی مردم در ایران باستان 144

درس ٢٤ : دانش و هنر در ایران باستان 150

بخشی از متن اسلاید :

حقوق و مسئولیت های ما

فصل 1

حوزه های موضوعی:

•نظام اجتماعی

•فرهنگ و هویت

•فضا و مکان

یکی از نیاز ها و ضرورت های مهمِّ زندگی ما آشنایی با حقوق و مسئولیت هایمان است.

به عبارت دیگر، هر فردی باید هم با حقوق خود آشنا باشد و هم وظایف خود را بداند و آنها را انجام دهد.

حتماً تاکنون عبارت هایی از قبیل این حق من است یا نباید حق کسی را پایمال کرد، را شنیده یا به کار برده اید.

آیا درباره ی موضوع حق یا حقوقی که افراد نسبت به یکدیگر دارند فکر کرده اید؟

از سوی دیگر، همواره گفته می شود که همراه با هر حقّی مسئولیت و تکلیفی وجود دارد. این به چه معناست؟

در این فصل شما با نمونه هایی از حقوق و مسئولیت های خود آشنا می شوید.

•شما با آموختن این فصل و انجام فعاّلیت های آن درمی یابید:

- منظور از حق و مسئولیت چیست؟

- حقوق ما در خانه و مدرسه و محیط زندگی کدام اند؟

- ما چه مسئولیت هایی نسبت به خود، دیگران و محیطی که در آن زندگی می کنیم داریم؟

- تکلیف ما در مقابل خداوند متعال چیست؟

درس 1


من حق دارم

همه ی ما مخلوق خداوند هستیم.

خداوند انسان را عزیز و محترم و گرانقدر آفریده و درباره ی گرامی بودن مقام او در قرآن فرموده است:

فرزندان آدم را بسیار گرامی داشتیم... .....و آنها را بر بسیاری مخلوقات دیگر برتری بخشیدیم.

سوره ی اسراء، آیه ی 70

من حق دارم

خداوند با آفرینش انسان، حقوقی به او اعطا کرده است.

منظور از حق چیزهایی است که یک انسان به دلیل مقام انسانی اش ، شایستگی داشتن آنها را دارد.

انسان ها از ابتدای خلقت و تولد دارای حقوق طبیعی می شوند.

و...

**کلیه متن پاورپوینت طبق درس می باشد

دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم کلیه دروس 943 اسلاید


برچسب ها : پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم کلیه دروس 943 اسلاید26 ،
[ چهارشنبه 20 اسفند 1399 ] [ 21:54 ] [ موسوی ] [64 بازدید]

ادبیات نظری تحقیق اختلال های اضطرابی

ادبیات نظری تحقیق اختلال های اضطرابی

دانلود ادبیات نظری تحقیق اختلال های اضطرابی

ادبیات نظری تحقیق اختلال های اضطرابی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

توضیحات:

ادبیات نظری تحقیق اختلال های اضطرابی

تعداد صفحه : 31 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.

بخشی از متن :

خلاصه ای از کار:

اضطراب

اضطراب که نوعی احساس ترس و ناراحتی بی دلیل است، نشانة بسیاری از اختلالات روان شناختی محسوب می شود که اغلب به وسیلة رفتارهای دفاعی مانند فرار از یک موقعیت ناخوشایند یا انجام یک عمل طبق نظم و آئین معین کاهش می یابد. به هر حال، اضطراب نشانة اصلی و مشترک تمام اختلالاتی است که در این طبقه قرار می گیرند. این اختلالات عبارتنداز: اضطراب تعمیم یافته[1]، اختلال رعبی[2]، فوبی[3]، وسواس فکری و عملی[4]، و اختلال استرس پس از ضایعة روانی. در DSMII ، این اختلالات نوروز محسوب شده، اضطراب تعمیم یافته، تحت عنوان اضطراب مزمن؛ اضطراب رعبی، تحت عنوان حمله های اضطرابی حاد؛ فوبی، تحت عنوان نوروز فوبی؛ و اختلال وسواس فکری و عملی، تحت عنوان نوروز وسواس فکری و عملی طبقه بندی شده بودند(آزاد، 1382).

.................

اضطراب تعمیم یافته GAD:

ویژگی عمدة این اختلال ترس از آینده است. این ترس بی اساس بوده و به موضوع معینی مربوط نمی شود. به طوری که هر آن ممکن است بیمار

..............

شیوع GAD:

در یک نمونة اجتماعی، میزان شیوع 1 سالة اختلال اضطراب فراگیر تقریباً 3 درصد، و شیوع مادام العمر آن 5 درصد بود. در کلینیکهای اختلال اضطرابی، تقریبا یک چهارم از افراد، به اختلال اضطراب فراگیر به عنوان اختلال اصلی یا اختلال همراه دچار هستند(انجمن روانپزشکی آمریکا، 1384).

................

درمان اختلال اضطراب فراگیرGAD :

خیلی از درمانجویان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر با پزشک خانواده مشورت می کنند و به دنبال رهایی از مشکلات «عصبی» یا اضطراب

.............

اختلال وحشت زدگیPanic :

اضطراب رعبی برخلاف اضطراب تعمیم یافته، شامل حمله های شدید ترس و وحشت است که تمرکز یافته و به موقعیت

............

شیوع اضطراب وحشت زدگی Panic:

گرچه میزان شیوع اختلال وحشت زدگی (همراه با گذر هراسی یا بدون آن) درطول زندگی در نمونه های اجتماعی تا 5/3 درصد گزارش

..................

درمان شناختی رفتاری[5] برای اختلال وحشتزدگی :

مدل های شناختی و شرطی سازی اختلال وحشتزدگی به تدوین درمان های جدیدی کمک کرده اند که در دهها تحقیق اجرا شده در چندین کشور دنیا ثابت شده که بسیار موثر هستند. گرچه این درمان ها تا اندازه ای تفاوت دارند اما هر یک ن

...............

فوبی Phobi:

فوبی ترسی است دائمی از بعضی اشیا یا موقعیتها که هیچ خطر واقعی برای شخص نداشته و بی تناسب با جدی بودن واقعی آنها اغراق آمیز شده است. فوبی از واژة یونانی فوبوس (نام خدای ترس یونان) گرفته شده است که با نقاب به صورت و زره بر تن برای ترساندن دشمنان در صحنه ظاهر می شد.فوبی ممکن است نه فقط به یک ترس مخصوص نسبت به بعضی اشیا یا موقعیتها دلالت کند، بلکه ممکن است به یک الگوی کلی ترس و رفتار اجتنابی دلالت داشته باشد، تاثیر کلی که این نوع ترس به روش کلی زندگی فرد دارد، در 1968 اسنیت را بر آن داشت که معتقد شود باید عبارت" ترسهای مربوط به ناایمنی نامشخص" جایگزین ترس از مکانهای سرباز شود (آزاد، 1382).

...............

شیوع فوبی:

مطالعات همه گیری شنا


[1] . generalized anxiety

[2] . panic disorder

[3] . phobia

[4] . obsessive compulsive

[5] . Cognitive-Bihavioral Therapy

دانلود ادبیات نظری تحقیق اختلال های اضطرابی


برچسب ها : ادبیات نظری تحقیق اختلال های اضطرابی ،
[ سه شنبه 19 اسفند 1399 ] [ 18:50 ] [ موسوی ] [66 بازدید]

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی آموزشی و درسی، در قالب ppt و در 116 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، فصل اول برنامه ریزی آموزشی و درسی (مفاهیم و نظریات)، فصل دوم منابع اطلاعات برای برنامه ریزی درسی (مبانی برنامه ریزی درسی)، فصل سوم اطلاعات درباره جامعه ( مبانی جامعه شناختی برنامه ریزی درسی)، فصل چهارم مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی
تحقیق برنامه ریزی آموزشی و درسی
مقاله برنامه ریزی آموزشی و درسی
منابع اطلاعات برای برنامه ریزی درسی
 مبانی برنامه ریزی درسی
مبانی جامعه شناختی برنامه ریزی درسی
مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی
طرح ریزی برنامه های درسی
انواع طرح های برنامه درسی
ارزشیابی برنامه های درسی 
الگوهای ارزشیابی از برنامه درسی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 484 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 116

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی آموزشی و درسی، در قالب ppt و در 116 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

معرفی و مسائل برنامه ریزی آموزشی و درسی

مسائل اساسی برنامه ریزی درسی

فصل اول: برنامه ریزی آموزشی و درسی (مفاهیم و نظریات)

برنامه

برنامه ریزی به عنوان یک نظام (سیستم)

نظام های عقلانی

فنون برنامه ریزی آموزش و پرورش با نگرش مستقیمی

شیوه سیستمی در حل مساله

توصیف کنندۀ برنامه ریزی سیستمی

نظریه های مربوط به برنامه ریزی درسی

مراحل برنامه ریزی

نمودار تصوری مراحل برنامه ریزی درسی

انواع برنامه ریزی ( از نظر دامنه عمل )

تصمیم گیری در برنامه ریزی

کسانی که در برنامه ریزی درسی دخالت داده می شوند

فصل دوم: منابع اطلاعات برای برنامه ریزی درسی (مبانی برنامه ریزی درسی)

منابع اطلاعات مورد لزوم برای برنامه ریزی درسی

منابع فرعی یا متمم

یادگیرندگان به عنوان منبع اصلی برای برنامه ریزان

اطلاعات کمّی درباره یادگیرندگان

الگوهای پیش بینی

حداقل اطلاعات لازم برای الگوی نسبت بازماندگی

روندیابی

اطلاعات کیفی دربارۀ یادگیرندگان

نیازهای یادگیرندگان و برنامه ریزی درسی

یادگیری و برنامه ریزی درسی

فصل سوم: اطلاعات درباره جامعه ( مبانی جامعه شناختی برنامه ریزی درسی)

نقش وکارکردهای اجتماعی آموزش وپرورش

فصل چهارم: مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی

ارتباط حوزه های فلسفه با آموزش وپرورش

متافیزیک وآموزش و پرورش

معرفت شناسی وآموزش و پرورش

ارزش شناسی وآموزش و پرورش

منطق و آموزش و پرورش

مکاتب فلسفی و آموزش و پرورش

ایده آلیسم ( Idealism )

مشخصات عمده برنامۀ ایده آلیسم

رئالیسم Realism) )

پراگماتیسم ( Pragmatism )

فصل پنجم: اطلاعات درباره معرفت و دانش بشری

فصل ششم: طرح ریزی برنامه های درسی

فرایند برنامه ریزی درسی

حیطه برنامۀ درسی

اصول کلی انتخاب فرصت ها و فعالیت های یادگیری

فصل هفتم: انواع طرح های برنامه درسی

طرح هایی که بر شایستگی های ویژه تاًکید می کنند

طرح هایی که بر فعالیت ها و مسائل اجتماعی تاًکید می کنند

طرح هایی که بر نیازها و علاقه های فردی تاًکید می کنند

طرح هایی که بر موضوعهای درسی تاًکید می کنند

معنا ومفهوم دیسیپلین ( معرفت سازمان یافته )

سازمان دادن محتوای برنامۀ درسی و یادگیری

سازمان دادن محتوا برای یادگیری تراکمی یا مداومت

چه کسانی باید در برنامه ریزی برای آموزش شرکت کننده ؟

انواع طرح های آموزشی

ویژگیهای یک طرح آموزشی

فصل هشتم: ارزشیابی برنامه های درسی ( الگوهای ارزشیابی از برنامه درسی)

ارزشیابی تکوینی

ارزشیابی نهایی

الگوهای ارزشیابی از برنامۀ درسی

الگوی تایلر

فرآیند ارزشیابی

الگوی استیک

الگوی پیشنهادی سیلور و الکساندر

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " برنامه ریزی آموزشی و درسی " می باشد که در حجم 116 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی


برچسب ها : پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی ،
[ سه شنبه 19 اسفند 1399 ] [ 10:15 ] [ موسوی ] [76 بازدید]
.: Weblog Themes By pichak :.

درباره وبلاگ

ال سیس مفتخر است به توزیع فایلهای دانشجویی , تحقیقاتی و پزوهشی در ایران-با ما همراه باشید-با سپاس
آرشيو مطالب
آمار سایت
افراد آنلاین : 3
بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 114
هفته گذشته : 307
ماه گذشته : 1434
سال گذشته : 174932
کل بازدید : 628122
کل مطالب : 1291
نظرات : 0
امکانات وب
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]