سوالات ازمون پذیرش کانادا کبک همراه با پاسخ تشریحی

سوالات ازمون پذیرش کانادا کبک همراه با پاسخ تشریحی

این مجموعه شامل 14 سوال اصلی در مصاحبه پذیرش کبک کانادا میباشد که به همراه پاسخ تشریحی انها برای مهاجرین عزیز طراحی شده است

دانلود سوالات ازمون پذیرش کانادا کبک همراه با پاسخ تشریحی

دانلود پذیرش کانادا کبک زبان فرانسه با پاسخنامه
دسته بندی زبان های خارجی
فرمت فایل zip
حجم فایل 183 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2

این مجموعه شامل 14 سوال اصلی در مصاحبه پذیرش کبک کانادا میباشد که به همراه پاسخ تشریحی انها برای مهاجرین عزیز طراحی شده است

دانلود سوالات ازمون پذیرش کانادا کبک همراه با پاسخ تشریحی


برچسب ها : سوالات ازمون پذیرش کانادا کبک ،

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی


مشخصات فایل

تعداد صفحات170
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیعلوم انسانی


توضیحات کامل

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی


چکیده:

این پایان نامه سعی در بررسی تاثیر دو رویکرد ساختارگرایان و نقش گرایان بر روی مهارت صحبت کردن دانش آموزان با محدودیت سنی 14- 15 - 16ساله شده است. برای انجام این موضوع یک مطالعه ی کیفی روی دو گروه از دانش آموزان به تعداد صد نفر متشکل از گروه کنترل و آزمایش در موسسه تودی (Today) اردبیل که به صورت اتفاقی انتخاب شده بودند انجام گرفت. فعالیت های ارتباطی مختلفی که در روش کاربردی مطرح است با گروه آزمایش بکار برده شد. در حالیکه گروه ساختارگرایان در معرض آموزش غیرارتباطی یعنی بر حسب روشهای ساختارگرایی از جمله شنیداری[ - گفتاری قرار گرفتند. قبل از شروع هر نوع آموزش به هر دو گروه یک پیش آزمون جهت اطمینان از وضعیت اولیه آن ها در مورد متغیری که قرار است مورد سنجش قرار بگیرد ارائه شد و در نهایت یک پس آزمون جهت بررسی نتیجه ی آموزش بعد از ارائه ی درمان به گروه آزمایش و ارائه ی دارونما به گروه کنترل به عمل آورده شد.

در حالیکه دو گروه در مرحله ی پیش آزمون معدل تقریباً یکسانی داشتند در مرحله ی پس آزمون گروهی که به روش کاربردی آموزش دیده بود معدل بالایی نسبت به گروه کنترل (ساختارگرایان) داشتند. این مطالعه نشان داد که روش ارتباطی (CA) تاثیر بیشتری روی مهارت صحبت کردن دانش آموزان دارد.



فهرست مطالب


عنوان صفحه


فصل اول: کلیات


1-1 مقدمه............................................................................................................................ 2


1-2 بیان مسئله...................................................................................................................... 3


1-3 فرضیه تحقیق................................................................................................................. 4


1-4 اهداف و اهمیت تحقیق................................................................................................... 4


1-5 تحدید و محدودیت تحقیق............................................................................................. 4


1-6 اصطلاحات کلیدی.......................................................................................................... 7


1-6-1 ساختارگرا.................................................................................................... 7


1-6-2 برنامه درسی ساختاری.................................................................................. 7


1-6-3 نمونه دادن / سرمشق دادن............................................................................. 7


1-6-4 مصاحبه مهارت گفتاری................................................................................. 8


1-6-5 رویکرد انسان گرایانه.................................................................................... 8


1-6-6 رویکرد ترکیبی............................................................................................. 8


1-6-7- رویکرد تجزیه ای....................................................................................... 9


1-6-8 رویکرد ارتباطی........................................................................................... 9


1-6-9 مهارت صحبت کردن.................................................................................... 9


1-6-10 رویکرد سنتی............................................................................................. 9


فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تاریخی تحقیق


2-1 مقدمه........................................................................................................................... 12


2-2 نگاه به زبان قبل از ساختارگرایان (نگرش سنتی به زبان).................................................... 13


2-2-1 صورت و معنی قبل از ساختارگرایان............................................................. 14


2-2-2 عدد دستور ی............................................................................................. 15


2-2-3 جنسیت دستور ی........................................................................................ 15


2-2-4 زمان دستور ی و غیردستور ی...................................................................... 15


2-2-5 ابدیت دستور ی و اهمیت زبان نوشتاری........................................................ 15


2-2-6 الگوگیری از مقولات زبان خارجی برای تدوین زبان مقصد............................. 16


2-2-7 آمیزش دستور در زمانی و هم زمانی.............................................................. 16


2-2-8 اجزاء کلام قبل از ساختارگرایان.................................................................... 17


2-3 ساختارگرایان به زبان چگونه نگاه می کردند؟................................................................... 17


2-3-1 ساختارگرایان و مهارت صحبت کردن........................................................... 18


2-3-2 ساختارگرایان و هم زمانی و در زمانی........................................................... 18


2-3-3 ساختارگرایان و شبکیه زبان.......................................................................... 19


2-3-4 ساختارگرایان هم نشینی و جانشینی.............................................................. 19


2-3-5 ساختارگرایان و جنبه فیزیک زبان................................................................. 20


2-3-6 ساختارگرایان و معنی................................................................................... 20


2-4 روش بررسی و یا تحلیل دوگانه از دیدگاه ساختارگرایان................................................... 21


2-5 سازهای پیاپی در ساختارگرایان....................................................................................... 24


2-6 نارسائی تجربه سازه در ساختارگرایان.............................................................................. 25


2-7 نگاه به زبان قبل از سوسور............................................................................................. 27


2-8 تحولات ساختارگرایی بعد از سوسور............................................................................... 28


2-9 ساختارگرایان (توصیف گرایان)....................................................................................... 33


2-10 انقلاب جدید نگاه به زبان بعد از ساختارگرایان (رویکرد زایشی و چامسکی).................... 37


2-11 نگاه نقش گرایان به زبان............................................................................................... 45


2-12 نقش گرایان و گونه های کاربردی یا سیاق سخن............................................................ 48


2-12-1 رسمی...................................................................................................... 48


2-12-2 مشروتی، صحبت یا گفتگو کردن با گروه کوچک ناشناس و غریبه................. 49


2-12-3 سبک تصادفی........................................................................................... 49


2-12-4 سبک صمیمانه........................................................................................... 49


2-12-5 سبک بسیار خشک.................................................................................... 50


2-12-6 سبک دست پا شکسته................................................................................ 50


2-13 نقش گرایان و توانش ارتباطی....................................................................................... 50


2-13-1 توانش کلامی که گاه جزئی از توانش اجتماعی- زبانی به حساب می آید یعنی


دانش چگونگی آغاز کردن و تمام کردن به مکالمه..................................................... 51


2-13-2 توانش اجتماعی زبان................................................................................. 51


2-13-3 توانش دستور ی........................................................................................ 51


2-13-4 توانش جبرانی یا راهبردی.......................................................................... 51


2-14 نگاه به زبان در ایران.................................................................................................... 52


2-15 نگاه به یادگیری وا نسان............................................................................................... 54


2-15-1 نگاه به یادگیری و انسان قبل از ساختارگرایان.............................................. 54


2-15-2 یادگیری از دیدگاه ساختارگرایان................................................................. 55


2-15-3 یادگیری و روان شناسی شناختی................................................................. 57


2-15-3-1 حافظه حسی.................................................................................. 57


2-15-3-2 حافظه کوتاه مدت.......................................................................... 58


2-15-3-3 حافظه بلند مدت............................................................................ 58


2-15-3-4 راهبردهای شناختی......................................................................... 61


2-15-3-5 راهبردهای فراشناختی..................................................................... 62


2-15-3-6 رده بندی کردن.............................................................................. 62


2-15-3-7 یادگیری معنادار و طوطی وار.......................................................... 63


2-15-3-8 دانش عملی یا عملیاتی و دانش خبری............................................. 63


2-15-3-9 پردازش نزولی............................................................................... 64


2-15-3-10 پردازش صعودی.......................................................................... 64


2-15-3-11 یادگیری پیاپی و پردازش موازی.................................................... 65


2-15-3-12 یادگیری استنتاجی و یادگیری استقرایی........................................... 65


2-15-4 نگاه به یادگیری – رویکرد انسان گرایانه...................................................... 66


2-16 متغیرهای مربوط به یادگیرنده........................................................................................ 69


2-16-1 سن.......................................................................................................... 69


2-16-2 جنس....................................................................................................... 69


2-16-3 متغیر شناختی............................................................................................ 70


2-16-4 روش شناختی........................................................................................... 70


2-16-4-1 وابسته به میدان و ناوابسته به میدان.......................................................... 71


2-16-4-2 سازش کننده و غیرسازش....................................................................... 71


2-16-4-3 جزئی نگر و کلی نگر............................................................................ 71


2-16-4-4 توانایی ذاتی و استعداد........................................................................... 72


2-16-5 راهبردهای یادگیری................................................................................... 72


2-16-6 متغیر عاطفی ............................................................................................ 73


2-16-7 متغیر اجتماعی و فرهنگی........................................................................... 75


2-17 روش آموزشی با دیدگاه زبان شناسی ساختارگرایان........................................................ 76


2-17-1 رویکرد ................................................................................................... 78


2-17-2 نظریه یادگیری ......................................................................................... 81


2-17-3 طرح درسی.............................................................................................. 84


2-17-4 اهداف ..................................................................................................... 84


2-17-5 برنامه درسی............................................................................................. 85


2-17-6 انواع فعالیت های یادگیری و تدریسی......................................................... 87


2-17-7 نقش زبان آموز.......................................................................................... 91


2-17-8 نقش معلم................................................................................................. 92


2-17-9 نقش مطالب آموزشی................................................................................. 93


2-17-10 رویه....................................................................................................... 94


2-18 روش آموزشی پیش نقش گرایان................................................................................... 97


2-19 رویکرد


برچسب ها : بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی . ،

اورپوینت بررسی معماری کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی)

اورپوینت بررسی معماری کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی)

در این فایل کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی) واقع در جاده ساوه -تهران مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 26 اسلاید قابل ویرایش برای رشته معماری تهیه شده است.


مشخصات فایل

تعداد صفحات26
حجم2749 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمعماری


توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی معماری کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی)


مصالح بکار رفته در این بنا سنگ ؛ آجر؛ ملات گل و گچ است و تنها تزیینات کاروانسرا آجر کاری است. کاروانسرای رباط کریم دارای 2 کتیبه است که روی یکی از آنها تاریخ 1240 و نام بانی "آقا کمال" حک شده است. این کاروانسرا در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به ثبت رسیده است...


فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

قدمت

موقعیت

مصالح وساختار

پیشینه وجه تسمیه

مرمت

سبک بنا

حجم سه بعدی

پلان

مقطع

بررسی حجره ها

تزیینات

و...




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : اورپوینت بررسی معماری کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی) . ،

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات 54
حجم 83 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی


توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آرام سازی

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم - بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم- مواجهه

جلسه ششم - مواجهه و بازسازی شناختی

پیوست

کار برگ تشخیص موقعیت های اضطراب زا و اجزاء اضطراب

کار برگ پایش افکار اتوماتیک

کاربرگ مقابله با افکار خود آیند

کاربرگ بازسازی شناختی

کاربرگ فهرست موقعیت های شایع اضطراب اجتماعی

کار برگ افکار اتوماتیک در مورد درمان

برگه اطلاعات تحریف های شناختی

کاربرگ درجه بندی موقعیت ها

کاربرگ پایش افکار اتوماتیک

منابع

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

1. ایجاد ارتباط

۲. ارزیابی اضطراب اجتماعی

٣. آموزش روانی

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعی

۲. راهنمای مداخله مختصر در اضطراب اجتماعی

مروری بر جلسه

هدف از این جلسه، برقراری ارتباط درمانی با مراجع است تا اضطراب کمتری را در جلسه تجربه کند و بتواند با درمانگر مشارکت و همکاری داشته باشد. در وهله دوم، ارزیابی مختصری از اضطراب اجتماعی بیمار به عمل می آید تا براساس آن مداخلات درمانی با وضعیت وی تناسب بیشتری داشته باشد. و در نهایت، اطلاعات پایه ای در مورد این اختلال و علل و درمان آن در اختیار بیمار قرار داده می شود.

1. معرفی موضوع جلسه و ایجاد ارتباط

اهداف جلسه را برای بیمار توضیح داده و برای اینکه بتواند احساس راحتی بیشتری در جلسات داشته باشد یک ارتباط توام با اعتماد با وی برقراری کنید. سعی کنید جلسات را بگونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی بیمار به خدمات درمانی راحت بوده و از تشدید اختلال جلوگیری شود. برای این منظور در ابتدای کار جلسات را زمانی بگذارید که مرکز خیلی شلوغ نیست و یا بیمار کمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و یا از خود بیمار سوال کنید که ترجیح می دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقیقی در مورد ساعت، زمان و کجا می تواند منتظر بماند - ترجیحا در یک مکان خلوت - ارائه دهید، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرایند درمان توضیح کلی ارائه دهید و در مورد نگرانی های وی سوال کنید و در نهایت، بخاطر داشته باشد تغییر درمانگر برای این افراد ممکن است استرس آور باشد. بنابراین تا جای ممکن از چنین اتفاقی پیشگیری کنید.

۲. ارزیابی

این اختلال معمولا در نظام مراقبت اولیه کمتر تشخیص داده می شود و در صورتی که با افسردگی همراه باشد، معمولا این اختلال افسردگی است که به آن توجه می شود و مورد درمان قرار می گیرد و لذا اضطراب اجتماعی تشخیص داده نشده باقی می ماند. بنابراین، کارشناسان مراقبت اولیه باید نسبت به شناسایی و تشخیص دقیق این اختلال حساس باشند.

برای ارزیابی این اختلال ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از کوتاهترین آن ها پرسشنامه کوتاه سه سوالی فوبی اجتماعی است. در این پرسشنامه از فرد می خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ یک نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وی، در مورد وی تصمیم گیری می شود. در زیر این سوالات آمده است:

1. ترس از خجالت زده شدن باعث می شود از انجام یک سری کارها و یا صحبت با مردم اجتناب کنم

٢. من از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستم، اجتناب می کنم

٣. بدترین ترس های من خجالت زده شدن و یا احمق جلوه کردن است

0= اصلا، 1= یک کمی ۲= تا اندازه ای 3= خیلی زیاد ۴= شدید

اگر نمره فرد ۶ یا بالاتر شود باید برای مورد ارزیابی جامع قرار گیرد. اگر خود شما آموزش کافی را برای ارزیابی جامع این اختلال دریافت نکرده اید باید وی را به متخصص ارجاع دهید.

وقتی مشخص شد که بیمار دچار اختلال اضطراب اجتماعی است، برای اینکه بتوانید یک تصویر اجمالی از ماهیت اضطراب اجتماعی وی به دست آورید، حیطه های زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:

1. کدام موقعیت های اجتماعی بیمار را دچار اضطراب می کند و یا از آن اجتناب می کند؟

٢. بیمار می ترسد در این موقعیت ها چه اتفاقی بیفتد؟

٣. در موقعیت های اجتماعی چه علائم اضطرابی را تجربه می کند؟

۴. چه دیدگاه یا تصویری در مورد خود دارد؟

۵. در موقعیت های اجتماعی به چه چیز بیش از همه توجه دارد؟

۶. بعد از موقعیت اجتماعی چه افکاری دارد؟ و چطور موقعیت را تحلیل می کند؟

۷. آیا مواد و الکل مصرف می کند؟

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) ،

سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100% .

سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%

نمونه سوالات اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی 17 نمونه

دانلود سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%

آیین نامه
راهنمایی و رانندگی
سوالات
سوالات اصلی آیین نامه
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 5266 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

نمونه سوالات اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی 17 نمونه

بیش از 500 عدد سوال 4 گزینه ای

به همراه پاسخ

فرمت فایل :pdf

دانلود سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%


برچسب ها : سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%. ،

The best New Year's Eve 2020 celebrations and fireworks from around the world

The best New Year's Eve 2020 celebrations and fireworks from around the world


برچسب ها : The best New Year's Eve 2020 celebrations and fireworks from around the world ،

سوالات تستی روانشناسی عمومی هیلگارد همراه با پاسخنامه

سوالات تستی روانشناسی عمومی هیلگارد همراه با پاسخنامه

سوالات تستی روانشناسی عمومی هیلگارد همراه با پاسخنامه 50 صفحه در قالب فایل ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات50
حجم64 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

سوالات تستی روانشناسی عمومی هیلگارد همراه با پاسخنامه 50 صفحه در قالب فایل ورد

دانلود نمونه سوالات روانشناسی با عنوان دانلود سوالات طبقه بندی شده روانشناسی هیلگارد در قالب ورد و قابل ویرایش و در 50 صفحه گرد آوری شده است. این محصول بصورت اختصاصی به فصل اول، سوم، و فصل هفتم اختصاص دازد. و شامل بیش 600 تست می باشد.



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : سوالات تستی روانشناسی عمومی هیلگارد همراه با پاسخنامه. ،

پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها

پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها

دانلود پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها بررسی آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها پاورپوینت جامع و کامل آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها کاملترین پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها پکیج پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها مقاله آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها تحقیق آزمایش میدانی و طر

دانلود پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها

دانلود پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها
بررسی آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها
پاورپوینت جامع و کامل آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها
کاملترین پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها
پکیج پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها
مقاله آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها
تحقیق آزمایش میدانی و طر
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 625 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 45 صفحه

فصل هشتم:
آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها



آزمایش میدانی وطرحهای درون آزمودنیها آزمایش میدانی:
مردم اغلب هنگام تفکر درمورد آزمایشهای مختلف یک آزمایشگاه مجهز را متصور می شوند. البته آزمایشگاه مناسب الزاماً به یک آزمایش صحیح منجر نمی شود. یکی از مجموعه فعالیت هایی که منجر به افزایش موفقیت آزمایش می شود،آرایش تصادفی است.(عدم وابستگی به مکان خاص).
تعریف:آزمایش میدانی عبارتست از انجام آزمایش درمحیط طبیعی.
مزایای آزمایش میدانی:
1) افزایش توان آزمایش 2) تعمیم نتایج به شرایط طبیعی تر
3) تعمیم نتایج به گروههای مختلف 4) اطمینان از واقعی بودن واکنش آزمودنیها دلایل استفاده از آزمایش میدانی: 1)اعتبار بیرونی(External validity):
الف)یعنی تعمیم یافته های آزمایش به شرایط خارج از آزمایشگاه یا به عبارتی اولین هدف تعمیم یافته های آزمایشگاه به موقعیتی فراتر از آن است.
هدف آزمایش میدانی پاسخ به این سؤال است:آیا نتایج آزمایشگاهی را می توان در شرایط طبیعی نیز بدست آورد؟
ب)هدف دیگر تعمیم یافته های آزمایشگاهی به گروههای مختلف مردم است که با نمونه هایی که اغلب در آزمایشها به صورت داوطلبانه انتخاب می شوند،متفاوت هستند.(مثلاً انتخاب دانشجویان یک رشته خاص و....). 2)اعتبار سازه(Construct validity): - در آزمایشگاه ممکن است به دلایل گوناگون(مثل رضایت آزمونگر و...)نتایج حاصله، واقعی نباشد و بیشتر جنبه ی تصنعی داشته باشد وبخواهند فرضیه مورد آزمون را تاًیید کنند.
- برای آزمودنیهای آزمایش میدانی تمام شرایط و فعالیت ها طبیعی هستند.پس احتمال پاسخ طبیعی بیشتر است ونمی خواهند فرضیه ای را رد یا تأییدکنند.در نتیجه سازه فرضی یا ساختگی ،اندازه گیری ومورد آزمون قرار نمی گیرد. 3)توان آزمایش: دلیل دیگر کمبود تعداد آزمودنیها در آزمایش می باشد.هر چه تعداد آزمودنیها بیشتر باشد،احتمال بروز تأثیرات مورد نظر نیز بیشتر می شود. محدودیت های آزمایش میدانی: هر چند آزمایش میدانی توان آزمون را بالا می برد وباعث اعتبا ربرونی وساختاری می شود، ولی نمی توان آن را برای همه زمینه ها مناسب دانست.این آزمایش ممکن است گاهی اعتبار درونی، ساختاری وبرونی خود را از دست دهد. گذشته از کمبود توان ممکن است غیر اخلاقی به شمار آمده و بیشتر از آنچه به نظر می رسد به زمان و انرژی نیاز داشته باشد. 1)آیا آزمایشهای میدانی می تواند غیر اخلاقی باشد؟ - بر طبق قوانین جامعه روانشناسی آمریکا (1981)،نمونه های هر آزمایش باید داوطلب باشند،همچنین آزمونگر باید رضایت آنها راجلب کند ونسبت به آنچه می خواهد انجام گیرد باید نظری مطلوب داشته باشد. باید از محتوای آزمایش آگاه باشند واز چند و چون اقدامات و علت آنها با خبر گردند.
- ممکن است این قواعد با اهداف تحقیق شما سازگارنباشد.
داوطلبی نفی تصادفی بودن ونمایندهای واقعی مردم نیستند.
آگاهی دادن به افراد ممکن است نخواهید به آنها اطلاعات وآگاهی در مورد آزمایش بدهید. راه حل این مشکل چیست؟ - پاسخ ساده نیست زیرا میل شما به دستیابی به اطلاعات درست در قبال حق آزمودنیها برای حفظ مسائل خصوصی قرار می گیرد.
- راه حلها :مشورت با افراد متخصص قبل از شروع


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

دانلود پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها


برچسب ها : پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها ،

آزمون آزمایشی استخدامی دستگاههای اجرایی و هلال احمر سال 1395جهت تمامی شغل ها آزمون

آزمون آزمایشی استخدامی دستگاههای اجرایی و هلال احمر سال 1395جهت تمامی شغل ها

آزمون آزمایشی استخدامی دستگاههای اجرایی و هلال احمر سال 1395جهت تمامی شغل ها

دانلود آزمون آزمایشی استخدامی دستگاههای اجرایی و هلال احمر سال  1395جهت تمامی شغل ها

آزمون بهیاری
بهورزی
ورودی دبیرستان
پایه دهم
دانش آموزان
دبیرستان بهیاری
کمک بهیاری
ورودی
پایه دهم
نمونه سوالات
اختصاصی
عمومی
پاسخنامه
جواب
پاسخ
دانلود رایگان
دانلود فایل
استخدامی
آزمون استخدامی1394
دستگاههای اجرایی
هلال احمر
پاسخنامه
دفترچه آزمون
بهیاری
اختصاصی
مصاحبه
عمومی
نمونه سوالات
دسته بندی آزمون استخدامی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 841 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

این آزمون آزمایشی تقریبا مشابه به آزمون اصلی استخدامی در سال جاری میباشد که داوطلبین عزیز با تهیه و مطالعه و محک آمادگی علمی خود و در پایان با نتیجه و امتیازی که از شرکت در این آزمون با محک خود بدست می آورد با آمادگی و اعتماد به نفس فوق العاده آزمون اصلی را با موفقیت پشت سر میگذرد و یقینا امتیازی که در این آزمون بدست می آورد عینا مشخص کننده امتیاز و نتیجه آزمون اصلی میباشد و قابل ذکر است که آزمون آزمایشی جهت آزمون های استخدامی دستگاههای اجرایی-آموزش و پرورش-هلال احمر-بانک هاو... طراحی و تدوین شده و شامل تمامی رسته های شغلی به همراه پاسخنامه کلیدی آزمون میباشد.

دانلود آزمون آزمایشی استخدامی دستگاههای اجرایی و هلال احمر سال  1395جهت تمامی شغل ها


برچسب ها : آزمون آزمایشی استخدامی دستگاههای اجرایی و هلال احمر سال 1395جهت تمامی شغل ها آزمون آزمایشی استخدامی دستگاههای اجرایی و هلال احمر ،

طراحی وب سایت یك شركت تولید تجهیزات آزمایشگاهی

طراحی وب سایت یك شركت تولید تجهیزات آزمایشگاهی

امروزه اغلب شركتها و موسسات و حتی اشخاص حقیقی جهت معرفی خود در اینترنت اقدام به راه‌اندازی وب سایت اختصاصی می‌كنند

دانلود طراحی وب سایت یك شركت تولید تجهیزات آزمایشگاهی

طراحی وب سایت
شركت تولید 
تجهیزات آزمایشگاهی
پروژه
پزوهش
جزوه
مقاله
تحقیق
دانلود پروژه
دانلود پزوهش
دانلود جزوه
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 101

طراحی وب سایت یك شركت تولید تجهیزات آزمایشگاهی

امروزه اغلب شركتها و موسسات و حتی اشخاص حقیقی جهت معرفی خود در اینترنت اقدام به راه‌اندازی وب سایت اختصاصی می‌كنند. در این پروژه، وب سایت شركت تولیدی، خدماتی نویدان طب طراحی گردیده است. این وب سایت به دو زمان فارسی و انگلیسی جهت استفادة‌ كاربران فارسی زبان و یا سایر علاقمندان آماده شده به معرفی این شركت می‌پردازد. طراحی صفحات به صورت استائیك بوده كه در صورت علاقمندی مدیران شركت صفحات پویا به آن افزوده خواهد شد.

مقدمه

در گذشته‌ای نه چندان دور شركتها و مؤسسات تجاری، فرهنگی، … و یا اشخاص حقیقی جهت معرفی خود از كاتالوگها یا كتابچه‌هایی استفاده می‌كردند كه با فواصل زمانی نسبتاً طولانی، معمولاً یك ساله، با تغییرات جدید چاپ می‌شدند. سایر اشخاص یا مؤسسات برای برقراری ارتباط با شخص یا مؤسسه مورد نظر از طریق آدرس پستی یا شماره تلفن یا فاكس ذكر شده در كتابچه اقدام می‌نمودند.

با گسترش شبكه جهانی اینترنت اغلب موسسات با ایجاد وب سایت اختصاصی و با استفاده از امكانات اینترنت به معرفی خود و برقراری ارتباط پرداختند.

برخی از برتری‌های وب سایت اختصاصی در مقایسه با روش قدیمی را می‌توان به صورت زیر خلاصه نمود:

1) دسترسی آسان و امكان جستجو:

در صورتی كه وب سایت مورد نظر در موتورهای جستجو در اینترنت ثبت شده باشد، هر كاربر اینترنت می‌تواند به آسانی با استفاده از كلمات كلیدی به آدرس اینترنتی مربوطه دسترسی پیدا كند. كلمات كلیدی معمولاً به نام یا نوع فعالیت هر موسسه یا شخص و یا آدرس جغرافیایی آن مربوط است.


2) به روز بودن اطلاعات:

در حالیكه وارد كردن تغییرات در متن كتابچه ها یا كاتالوگها معمولاً در دوره‌های یكساله انجام گرفته است، انجام این كار می‌تواند در فواصل زمانی بسیار كوتاه حتی در چند دقیقه از طریق مدیر وب سایت صورت بگیرد.

3) ارتباط سریع و آسان و كم هزینه:

هر كاربر اینترنت می‌تواند به آسانی از طریق پست الكتریكی با موسسه مورد نظر ارتباط برقرار كند و حتی این امكان وجود دارد كه ارتباط حدودی و تصویری بین دو طرف برقرار شود كه بویژه در فواصل دور از نظر هزینه در مقایسه با روشهای قبلی مانند پست یا تلفن، بسیار سریعتر و ارزانتر بوده و ارتباط كاملتری برقرار می‌گردد.

4) پردازش اطلاعات:

این امكان وجود دارد كه اطلاعات مربوط به هر مشتری به طور آن لاین (Online) دریافت گردیده و به طور خودكار در سرور پردازش شده و نتیجة آن سریعاً در اختیار مشتری قرار داده شود.

اینكه یك وب سایت تا چه اندازه بتواند مفید واقع شود به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

- كیفیت طراحی وب سایت

- كارآیی سرویس دهنده (Server) ای كه صفحات وب و فایلهای مربوطه روی آن قرار داده می‌شود.

- پهنای باند سرویس دهنده

- سرعت و كیفیت ارتباط اینترنتی كاربر

در این میان ، كیفیت طراحی و مدیریت سایت از اهمیت خاصی برخوردار است. مدیریت سایت معمولاً بر عهده یك نفر یا یك گروه با عنوان Web master قرار دارد. مدیر سایت ممكن است جهت آماده‌سازی بخش‌های مختلف سایت، مانند طراحی‌های گرافیكی ، از متخصصان دیگر كمك بگیرد اما در مورد سایت‌های كوچك معمولاً یكنفر مسئولیت طراحی و مدیریت سایت را بعهده می‌گیرد. طراحی سایت تنها یك كار تكنیكی نیست بلكه در نظر گرفتن زیبایی و جذابیت سایت بسیار مهم است بطوریكه یك سایت كه از نظر تكنیكی بسیار قوی باشد،‌ شاید بدلیل ضعف در برقراری ارتباط روانی مناسب با كاربر، در جذب او ناتوان باشد.

هدف این پروژه طراحی وب سایت شركت نویدان طب بوده است. این شركت تولید كنندة‌ لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است؛ بنابراین اغلب كسانی كه به این سایت مراجعه می‌كنند مسئولین آزمایشگاه در دانشگاه‌ها یا مدارس، آزمایشگاههای تشخیص طبی و یا متخصصین شیمی می‌باشند. این افراد مایل هستند كه به آسانی از نوع تولیدات و خدمات شركت و بویژه هزینة آن آگاه شوند. گروه دیگر از كسانی كه ممكن است به این سایت مراجعه كنند ممكن است تولیدكنندگان یا مصرف‌كنندگان از كشورهای خارجی باشند؛ بنابراین كلیة اطلاعات سایت باید علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی نیز طراحی و قابل دسترس باشد. این سایت بگونه‌ای طراحی شده كه كاربر بتواند از همان صفحه اول سایت انگلیسی یا فارسی را انتخاب كند.

در فصل دوم این پایان‌نامه،‌ تاریخچة اینترنت و سرویس‌های آن معرفی شده است و در فصل سوم كدهای HTML بكار رفته در طراحی صفحات مخلتف سایت و نیز نسخة چاپی سایت ارائه می‌گردد.


فهرست مطالب

عنوان مطالب صفحه

پیشگفتار ...............................................................................................................

چكیده ...................................................................................................................

مقدمه ....................................................................................................................

فصل 1 ..................................................................................................................

1) مروری بر اینترنت وب ....................................................................................

2) اجزای تشكیل دهنده اینترنت ...........................................................................

3) Applicatio server.......................................................................................

3-1- شبكه تار عنكبوتی جهانی- وب .................................................................

3-2- شمای فیزیكی اینترنت ................................................................................

3-3- زبان علامت‌گذاری ابرمتن HTML ............................................................

3-4- كاوشگرها ...................................................................................................

3-5- پروتكلهای اینترنت .....................................................................................

3-6- آدرسهای اینترنت ........................................................................................

3-7- وب دینامیك ...............................................................................................

فصل 2 ..................................................................................................................

1- HTML چیست؟ ...........................................................................................

2- محتوای فایل HTML......................................................................................

3- ساختار یك فایل HTML ...............................................................................

3-1- برچسب HTML .......................................................................................

3-2- پاراگرافها (Paragraphs)...........................................................................

3-3- لیستها (Lists) ..........................................................................................

3-4- توضیحات (Comments) .........................................................................

3-5- پیوندها (LINKS) .....................................................................................

4- اتصال به مستندات روی وب ...........................................................................

4-1- اتصال به مكانهای خاص در داخل مستندات ...............................................

5- تشریح بیشتر یك URL .................................................................................

5-1- انواع URL .................................................................................................

6- فرمت بندی متن با HTML ............................................................................

6-1- استیل منطقی ...............................................................................................

6-2- استیل فیزیكی .............................................................................................

6-3- تنظیم متن ...................................................................................................

6-4- فونت و اندازه فونت ...................................................................................

5-6- استفاده از تصاویر، رنگها و زمینه ................................................................

6-5-1- تصاویر در وب .......................................................................................

6-5-2- تصاویر داخلی در HTML .....................................................................

6-6- تنظیم متن و تصویر .....................................................................................

6-6-1- تنظیم فضای اطراف تصویر .....................................................................

6-6-2- استفاده از تصاویر خارجی ......................................................................

6-6-3- ایجاد جایگزین برای تصاویر ...................................................................

6-6-4- تغییر ابعاد و مقیاس تصویر .....................................................................

6-6-5- كادر تصویر Image Border ................................................................

6-6-6- پیش نمایش تصویر ................................................................................

6-6-7- استفاده از رنگ .......................................................................................

6-6-8- زمینه‌های تصویری .................................................................................

6-7- نگاشت تصویر (Image Maps) ................................................................

6-7-1- مشخصه USEMP ................................................................................

6-8- فرمها ...........................................................................................................

6-8-1- اجزای فرم در مرورگر و سرویس دهنده ................................................

7- مختصری در مورد نرم افزار فرانت پیج (Pront page) .................................

فصل سوم .............................................................................................................

1- نكات تجربی برای ارتقاء كیفیت طراحی وب سایت .......................................

2- كدهای HTML صفحات سایت .....................................................................

ضمیمه ..................................................................................................................

Source cod .......................................................................................................

منابع مورد استفاده .................................................................................................

دانلود طراحی وب سایت یك شركت تولید تجهیزات آزمایشگاهی


برچسب ها : طراحی وب سایت یك شركت تولید تجهیزات آزمایشگاهی ،

صفحات


گیرنده دیجیتال موبایل گن لاغری تبادل لینک خرید لیوان لنزی پیش بند اصلاح آقایان عینک ریبن اصل ساخت وبلاگ رایگان فروش فانی بافت فروش فانی بافت اتو موی پرو ویو prowave پاور بانک همراه گن لاغری میس بلت خرید دانگل براوو پلاستیک عایق پنجره