آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی


آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسیمخاطب فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند مدرس عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از 10 اپلیکیشن موبایلی موفق ملزومات پخش کننده MP4 و PDF دسترسیذریافت آنی لینک دانلود به

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی
Learn how to create a custom mobile application with no codecs
آ»وزش موبایل مارکتینگ
آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل
موبایل
ساخت اپلیکیشن اختصاصی
ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی
فیلم آموزش موبایل مارکتینگ
دسته بندی مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل zip
حجم فایل 0 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیز را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:دریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: بیش از ۷۰۰ مگابایت فیلم؛ سورس و جزوه آموزشی

چند ساعت در روز با موبایل خود کار می کنید؟ و چند ساعت تلویزیون می بینید؟!

  • چرا دیجی کالا فقط برای اپلیکیشن موبایلی خود در تلویزیون تبلیغ کرد؟
  • آیا می دانید کافه بازار مدعی است که بیش از ۱۰% ترافیک و پهنای باند ایران را در دست دارد؟
  • آیا می دانید موبایل مارکتینگ تنها راه موفقیت کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ خواهد بود؟
  • آیا می دانید هزینه طراحی یک اپلیکیشن موبایل چند میلیون تومان است؟

مزایای این ویدیو آموزشی:

  • یادگیری ۳ راه فوق العاده برای ساختن یک اپلیکیشن موبایلی کاربردی
  • یادگیری جدیدترین متدهای موبایل مارکتینگ در افزایش فروش
  • حداقل ۱۰ میلیون تومان صرفه جویی در هزینه های کسب و کار نظیر برنامه نویسی موبایل
  • استفاده و آشنایی با تجربیات موفق در این حوزه

اگر مدتها در آرزوی داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی موبایلی برای کسب و کار خود هستید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید.
یا اگر کسب و کاری موفق دارید و می خواهید به حوزه موبایل مارکتینگ وارد شوید و مشتریان جدید بیابید.این ویدیو دقیقا برای شما است.

سوالات متداول

۱- من می خواهم نسخه Full HD فشرده نشده برایم پست شود؟

شما می توانید پس از خرید آنلاین نسخه دانلودی در بخش توضیحات درخواست خود را اعلام نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و پس از دریافت مابه تفاوت هزینه پست پیشتاز و بسته فیزیکی برای شما ارسال کنند.

۲- آیا این آموزش ها در ایران کاربردی و اجرایی هستند؟

بله کلیه موارد مطرح شده در این آموزش حاصل تجربه عینی من در بازار کار ایران می باشد.تمام مطالب گفته شده قبلا اجرا شده‌اند و بدون شک می‌تواند در موفقیت شما در بازاریابی با موبایل در حداقل زمان موثر باشد.

۳- آیا اپلکیشن های ساخته شده با این آموزش کاربردی و موثر هستند؟

ما ثابت می کنیم که ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار از این فرآیند و چارچوب برای برنامه موبایلی خود استفاده کرده اند

برخی از مطالبی که در این ویدیو آموزش داده می شود:

  • ۳ راز برای ساخت اپلیکیشن اندرویدی و ios بدون نیاز به کدنویسی :
    برنامه نویسان هرگز این روش ها را به شما نخواهند گفت
    دموی نمونه های موفقی که با این روش ساخته و در کافه بازر یا سیب چه عرضه شده اند
    بدون کدنویسی و در کمترین زمان ممکن یک اپلیکیشن حرفه ایی برای خود بسازید
    و…
  • تکنیک های موبایل مارکتینگ:
    هرم موبایل مارکتینگ
    ترفند ساخت ussd بدون پرداخت هزینه نظیر *۷۸۹*۲# اختصاصی برای شما
    شبکه های اجتماعی موبایلی ؛ QR و درگاه هایی که باید بدایند
    و…
  • امکانات و نکات حیاتی که در اپلیکیشن موبایلی خود باید رعایت کنید:
    ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار چه نوع اپلیکیشن هایی هستند؟
    آنالیز گام های سایت های بزرگ نظیر شیپور ؛ دیوار ؛ ورزش۳ و… در موبایل مارکتینگ
    ترفندهای بازاریابی در تلگرام
    و…
  • یک سورپرایز در اول کارگاه(نتیجه ۵ تا ۷ سال تحقیق)مهمترین راز در موفقیت یک استارتاپ چیست؟
    بررسی موفقیت دیجی کالا ؛ آپارات ؛ کلوپ و….
    ۵ اصل حیاتی یک کسب و کار که موفقیت استارتاپ شما را تضمین می کند
    و…

با خرید این ویدیو دقیقا چه چیزهایی کسب می کنم؟

فیلم با کیفیت از کارگاه حضوری
جزوه و پاورپوینت گام به گام کل کارگاه
دریافت صوت ضبط شده کارگاه
دانلود آنی کل محصول به محض خرید
و یک سورپرایز ویژه!

دانلود دموی فیلم موبایل مارکتینگ

آیا مبلغ این فیلم آموزشی مناسب است؟

۶۸ هزار تومان بسیار بسیار ارزان است. توجه کنید این یک کارگاه تئوری نیست و برای اولین بار به صورت حضوری برگزار می‌شود مثلا اگر فقط بتوانید یک اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار خود ایجاد کنید حداقل ۵ میلیون تومان در هزینه های برنامه نویسی خود صرفه جویی کرده اید این درحالی است که اصلی ترین نکات در بازاریابی موبایل نیز در کلاس مطرح می شود. آیا ارزش این سرمایه‌گذاری را ندارد؟

شاید بپرسید!

با دیدن یک فیلم آموزشی نمی توان مهارتی آموخت!
نظر شما شاید درست باشد. اگر آموزش های ارائه شده صرفا جمع‌آوری مطلب از کتاب‌های داخلی و خارجی باشد مطالب شاید کابردی نباشد. ولی شما با یک مدرس یا آموزشگاه کار نمی کنید و از کسی آموزش می‌بینید که تا به حال بیش از ۶۰۰ وب سایت و برنامه موبایلی راه اندازی و به ده ها شرکت ایرانی مشاوره داده است و به طور عملی و دقیقا با وضعیت کسب و کارهای آنلاین و مشکلات آن‌ها آشنا است. مهم‌تر از آن، ارائه دهندگان دوره انحصاری موسا مارکتینگ راهکارهای حل این مشکلات را نیز بارها آزموده اند و به آن آشنا هستند.

شما را نمی شناسم!
اگر هنوز در کارگاه های ما شرکت نکرده اید یا کتاب ها و سایر محصولات را ندیده اید توصیه می کنم ادامه این صفحه را نخوانید! و همینجا خرید را متوقف کنید و چند دقیقه در صفحه اول سایت برخی از مقالات آموزشی ما را بخوانید یا اینکه فصل اول کتاب انفجار با دست خالی را از اینجا دانلود کنید یا در نهایت ۱ دقیقه زمان بگذارید و ویدیو معرفی بالا را ببینید!

پس از مشاهده ویدیو آموزش موبایل مارکتینگ چه توقعی می توانم از خودم داشته باشم؟

در کمترین زمان ممکن می توانید یک اپلیکیشن موبایلی حرفه ایی برای خود طراحی کنید
فروشتان به سرعت افزایش می‌یابد
بسیاری از ابزارهای مهم نظیر اپلیکیشن ؛ QR ؛ USSD و… را بدون هزینه در بازاریابی خود استفاده می کنید.
کسب و کار شما با کاربران بسیار بیشتری روبرو خواهد شد و خیلی سریع پیشرفت خواهید کرد.
حتی خودتان هم می توانید برای دیگران خدمات مشابه ارائه کنید و سود مناسبی هم کسب کنید.

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی:

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:ذریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: حدود ۳۲۰ مگابایت فیلم از اپیزود موبایل مارکتینگ از سری مهارت های موسا مارکتینگ در افزایش فروش

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی


برچسب ها : آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی. ،

دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران

دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران

دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم3079 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم پایه

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران جهت رشته علوم پایه در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش



اقلیم به شرایط آب و هوایی یک منطقهٔ جغرافیایی نظیر دما، رطوبت، فشار اتمسفر، باد، بارش و سایر مشخصه‌های هواشناسی در مدت زمانی نسبتاً طولانی نسبت داده می‌شود. در هواشناسی معمولاً شرایط حال حاضر آب و هوا مورد بررسی قرار می‌گیرد در حالی که در اقلیم‌شناسی مشخصه‌های درازمدت آب و هوا مورد توجه‌است.

فهرست مطالب:
شناخت آب و هوای ایران در ماه های سال


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران . ،

پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه

پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی جلسات غني سازي روابط زناشويي با 4 پرسشنامه و 8 جلسه


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم248 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی جلسات غني سازي روابط زناشويي با 4 پرسشنامه و 8 جلسه


مهارتهاي غني‌سازي روابط زناشويي (متغير مستقل) در 8 جلسه آموزش داده شد که شرح جلسات در زیر آمده است.

شيوه اجراي مهارتهاي غني‌سازي روابط زناشويي
جلسات روند جلسه
جلسه اول معارفه، برقراري ارتباط اوليه، اجراي پيش‌آزمون، گرفتن تعهد، آشنايي با اصول و مقررات و اهداف جلسات، ارائه تكليف
جلسه دوم
جلسه سوم مرور تكاليف جلسه قبل آموزش مهارت خود ابزاري (مهارت دوم) و مهارت همدلي (مهارت سوم)، ، مدل‌سازي مهارتها براي اعضاء، ارائه تكليف
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم مرور تكاليف جلسه‌ي قبل، آموزش مهارت تغيير خود، آموزش مهارت تغيير همسر، مدلسازي مهارتها، ارائه تكليف
جلسه هفتم
جلسه هشتم بررسي تکليف جلسه‌ي قبل، آموزش مهارت نگهداري و تداوم، اختتام جلسات، اجراي پس‌آزمون، تعيين زمان مرحله‌ي پيگيري


ابتدا از طريق نصب آگهي، برگزاري دوره آموزش مهارتهاي زناشويي به اطلاع مراجعين رسيد و از علاقمندان ثبت نام بعمل آمد. سپس پيش‌آزمون اجرا گرديد و شرکت‌کنندگان به دو گروه تقسيم شدند. گروه آزمايش در دوره‌ي 8 جلسه‌اي شرکت نمودند و مجموعاً در يک ماه آموزش داده شدند. در پايان جلسه‌ي هشتم، پس ‌آزمون اجرا گرديد. پيگيري نيز پس از 1 ماه بعمل آمد.


فرمت جلسات غني سازي روابط زناشويي

جلسه‌ي اول
اهداف: 1- معارفه2-اجراي پيش‌آزمون 3-برقراري ارتباط 4-آشنا کردن شرکت¬کنندگان با اصول و مقررات و اهداف جلسات، 5-گرفتن تعهد،


روند جلسه: ابتدا رهبر گروه خود را معرفي کرد. سپس در مورد آزمون و پرسشنامه‌ها براي اعضا توضيحاتي ارائه ‌گرديد و اهميت آن و نحوه‌ي پاسخگويي توضيح داده شد و پرسشنامه اجرا شد.


سپس اعضاي گروه خود را معرفي کردند و تاريخجه مختصري از زندگي خويش (مدت ازدواج، تعداد فرزندان و شغل و ...) بيان نمودند. بعد از معارفه، رهبر گروه درباره‌ي مقررات گروه نظير رازداري، شركت در تمام جلسات و تعهد به ادامه‌ي كار و غيبت نكردن صحبت کرد. سپس از زوج‌ها در مورد اثر ارتباطات زناشويي و نحوه‌ي تعاملات زوجين بر ايجاد احساس خوشبختي سوال مي‌شود و نظر چند نفر مورد بحث قرار گرفت. در ادامه رهبر گروه توضيحات تكميلي را در مورد اهميت نحوه ارتباط صحيح، در زندگي زناشويي ارائه کرد و تلويحاً اشاره شد كه بسياري از مشكلات زوجها از شيوه هاي نادرست ارتباط ناشي مي¬شود. از زوج‌ها نيز خواسته شد مثالهايي در مورد چگونگي تأثير ارتباط نادرست بر ايجاد مشكلات زناشويي مطرح كنند.


سپس رويكرد غني‌سازي ارتباط براي اعضا معرفي شد و اهداف آموزش غني‌سازي ارتباط براي اعضا بيان شد. از اعضا تعهد و توافق گرفته شد كه در همه‌ي جلسات شركت كنند و تكليف ارائه شده را بخوبي اجرا كنند تا نتايج دلخواه بدست آيد. در پايان تكليف ارائه شده و جلسه جمع‌بندي مي‌شود و خاتمه مي‌يابد. قبل از خاتمه زمان جلسه بعدي يادآوري شد.

تكليف: اعضاء مكلف شدند فهرست سلسله مراتب هدفها را كه حاوي مهمترين اهدافي است كه مي‌خواهند در پايان جلسات به آن برسند، به صورت فردي فراهم كرده و درجلسه بعد در گروه ارائه دهند. همچنين در فاصله بين دو جلسه، به شيوه‌ي ارتباط با همسرشان(نحوه‌ي گفتگوي كلامي و رفتار غير كلامي) فكر كنند و در صورت امكان نقاط قوت و ضعف آن را يادداشت نمايند، همچنين شيوه‌هايي را كه به نظرشان مطلوب مي‌رسند، نيز يادداشت كنند و در جلسه بعد ارائه¬كنند. بدين منظور كاربرگ شماره 1، ارائه شد و از اعضا خواسته شد تا آن را تا جلسه بعدي تكميل نمايند و همراه بياورند.


شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.


فهرست مطالب
شيوه‌ي اجراي متغير مستقل: 1
مقياس شادماني زناشويي(MHS) 2
پيوست2 4
پرسشنامه رضايت زناشويي انريچ (ENRICH) 4
پيوست3 10
فرم تجديد نطر شده مقياس سازگاري زناشويي(RDAS) 10
پيوست 4 13
پرسشنامه محقق ساخته ويژگيهاي جمعيت شناختي 13
پيوست5 14
فرمت جلسات غني سازي روابط زناشويي 14
کاربرگها 29


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه . ،

دانلود پاورپوینت درباره

دانلود پاورپوینت درباره E-Marketing

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی E-Marketing


مشخصات فایل

تعداد صفحات13
حجم359 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی E-Marketing جهت رشته مدیریت در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش



بازاریابی الکترونیک عبارتست از به‌کارگیری کانال‌های الکترونیکی ارتباط با مشتریان به منظور نشر پیام‌های بازاریابی [۱].در همین ارتباط، بازاریابی اینترنتی اصطلاحی است که عموماً بدین معنی است: دستیابی به اهداف شرکت از طریق برآوردن و فراتر رفتن از نیازهای مشتریان به نحوی بهتر از رقبا با استفاده از فناوری‌های دیجیتالی اینترنت [۲]. بازاریابی اینترنتی عبارتست از فرایند ایجاد و حفظ روابط مفید متقابل با مشتریان از طریق فعالیت‌های اینترنتی به منظور تسهیل تبادل ایده‌ها کالاها و خدمات به نحوی که اهداف هر دو طرف را محقق سازد.[۳] این تعریف شامل بخش‌های زیر است: فرایند، ایجاد و حفظ روابط مفید متقابل با مشتریان، استفاده از اینترنت در انجام فعالیت‌های بازاریابی، مبادله، تحقق اهداف طرفین. همچنین بازاریابی آنلاین به شرکت‌های عضو شبکه‌های لجستیک بازاریابی که حاوی جریانی از اطلاعات کالاها خدمات، تجارب و پرداخت‌ها و اعتبارات می‌باشند اشاره دارد[۲].





فهرست مطالب
بازاریابی در عصر دیحیتال :
۱-روش های گران و پر هزینه ای هستند که شرکت های کوچک توانایی استفاده از آنهارا ندارند
۲-روش هایی هستند بدون بازخورد آنی
نمونه هایی از ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتال:

۱۰ مهارت:
۱-تحلیل داده
۲-تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی
۳-بازاریابی ایمیلی
۴-بازاریابی موتور های جستجو
بهینه کردن محتوای وبسایت برای جذب بازدید کنندگان
پرداخت به ازای کلیک در گوگل


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : دانلود پاورپوینت درباره E-Marketing .ا ،

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

تعداد صفحات49
حجم532 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت


توضیحات کامل

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


فهرست مطالب

ارگونومي چيست؟

بار زياد كاري

فشار كاري كم

استرس

منابع استرس

استرسورهای سازمانی

استرسورهای فردی

استرسورهای محيط کار

استرسورهای فيزيولوژيكي

استرس شغلی

استرس و عملكرد كاري

استرس و سلامتی

استرس - سلامتی و بهره وری

علائم اوليه ناشی از استرس

آسيبهای ناشی از استرس

عواقب استرس شغلی در محيط کار

پيشگيری و کنترل استرس


قسمتی از متن

استرس شغلی: به يک پاسخ هيجانی و روانی “ مضر ” اطلاق می شود که در زمانيکه نيازهای شغل با نيازها و تواناييهای فرد همگون نباشد ايجاد می گردد. استرس شغلي را مي‌توان جمع شدن عامل‌هاي استرس زا در وضعيت‌هاي مرتبط با شغل دانست كه بيشتر افراد نسبت به استرس زا بودن آن اتفاق نظر دارند. همچنين استرس شغلي به عنوان كنش متقابل بين شرايط كار و ويژگي‌هاي فردي شاغل، ميزان بيش از حد خواست‌هاي محيط كار و در نتيجه فشار‌هاي مرتبط با آن است كه فرد بتواند از عهده آنها برآيد.


توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي " می باشد که در حجم 49 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی. ،

پاورپوینت روش تدریس پیشرفته

پاورپوینت روش تدریس پیشرفته

پاورپوینت روش تدریس پیشرفته در 265 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات265
حجم967 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل

پاورپوینت روش تدریس پیشرفته در 265 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

فهرست مطالب

بخش اول: مقدمه

آموزش

تدریس

تدریس(یاددهی) بر خط

یاد گیری

یادگیری وب محور

ویژگی های یادگیری فعال

محورهای یادگیری

مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی

استراتژیهای یادگیری نوین

عوامل اصلی و موثر در آموزش و طراحی آموزش

رویکرد اکتشافی

اهداف رویکرد اکتشافی

روش پژوهش

ویژگیهای روش پژوهش

رویکرد عرضه مطالب

الگوی طرح درس

بحث گروهی

هدف بحث گروهی

گام اصلی در بحث گروهی

گروه های حل مسئله

بررسی گروهی

طوفان مغزی

چهار قاعده اساسی بارش یا طوفان مغزی

مزایای روش بارش مغزی

محاسن روش های مباحثه و اثر آن بر یاد دهی – یادگیری

روش پرسش گری ( پرسش و پاسخ )

محاسن روش پرسش گری و کنش آن بر یاد دهی – یادگیری

روش فعال یاد دهی – یادگیری مبتنی بر IT و ICT

مدارس هوشمند

جايگاه IT در آموزش و پرورش ايران

نقش معلم در مدارس هوشمند

نقش فناوري اطلاعات در مدارس هوشمند

برنامه هاي مدرسه در مدارس هوشمند

اجرای نقش یا ایفای نقش

شبیه سازی

فهرست منابع

بخش دوم: ماهيت تدريس و رابطه آن با يادگيري

ديدگاه اول : نفي رابطه ضروري ميان ياددهي و يادگيري

گاه دوم : رابطه ضروري ميان ياددهي – يادگيري

جمع بندي

بخش سوم: ماهيت مبناي علمي تدريس

اولين فرضيه نيوتون

دومين فرضيه نيوتون

تمثيل نقشه

ماهيت مبناي علمي قلمرو تدريس

ديدگاه علم تدريس

ديدگاه مبناي علمي براي تدريس

ديدگاه قائل به دانش متكي بر پژوهش دانشگاهي ( علم تدريس )

ديدگاه دانش متكي بر پژوهش كلاس درس ( هنر تدريس )

مراحل اقدام پژوهي از ديد زهوريك :

جمع بندي

بخش چهارم: رويكردهاي ياددهي - يادگيري مكاتب رفتارگرايي ٬ شناخت گرايي و انسان گرايي

رويكردهاي ياد دهي – يادگيري

الگوي مواجهه عمدي

معرفت شناسي

اقسام معرفت شناسی

اهداف نظام آموزشي

هدف هاي رفتاري غير آشكار

مباني معرفت شناسي مكتب انسان گرايي

رويكردهاي ياد دهي – يادگيري مكتب رفتارگرايي

يادگيري از نظر پياژه

جمع بندي

پیشنهادات

قسمتی از متن

اگر هدف از تدریس را، یادگیری فرا گیرندگان بدانیم. با توجه به دیدگاه جان دیوئی هدف و شیوه و روش های رسیدن به هدف را نمی توان از هم جدا کرد، و شیوه و هدف به صورت واحد در می آیند. در این حالت می توان کنش های یاددهی – یادگیری را یک فعل واحد دانست.

ویژگی های یادگیری فعال:

1- یادگیرندگان بطور فعال در فرایند یادگیری مشارکت دارند.

2- فرایند یادگیری از علائق، خواسته ها و اداراکات یادگیرندگان آغاز می شود.

- محیط یادگیری بنحوی سازمان یابد که در آن یادگیری فراگیر – محور جریان داشته باشد.

4-تجارب یادگیری باید بنحوی سازمان یابد که یادگیرنده را در روشن سازی و بیان نیازهایشان کمک می کند.

5- هر کسی بتواند بر اساس تجارب و اطلاعات خود در یادگیری نقش مهمی را ایفا کند.

6- معلم به همان اندازه از شاگردان یاد بگیرد که هر شاگرداز وی و سایر یادگیرندگان یاد بگیرد.

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " روش تدریس پیشرفته" می باشد که در حجم 265 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : پاورپوینت روش تدریس پیشرفته. ،

پاورپوینت آشنایی با بیماری های فارنژیت و برونشیت

پاورپوینت آشنایی با بیماری های فارنژیت و برونشیت

پاورپوینت آشنایی با بیماری های فارنژیت و برونشیت در 63 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات63
حجم3714 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیپزشکی

توضیحات کامل

پاورپوینت آشنایی با بیماری های فارنژیت و برونشیت در 63 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

فهرست مطالب

مقدمه

اتیولوژی

علل باکتریال

فارنژيت ویروسی

گلودرد در سرماخوردگی

تب ملتحمه ای حلقی

فارنژيت هرپتيك

هرپانژين

منونوکلئوز عفونی

عفونت حاد اولیه HIV

ديفتري

آركانوباكتریوم هموليتيكوم

سایر علل باکتریال

فارنژيت استرپتوكوكي

روش تشخیص استرپ A

کرایتریای تشخیص فارنژیت استرپی

هدف از درمان فارنژیت استرپتوکوکی

عوارض فارنژیت استرپتوکوکی

آبسه پری تونسیلار

سندرم لمیر

عوارض غیر چرکی آنژین استرپتوکوکی

آنژین و نسان

آنژين لودويك

علل غير عفوني

برونشیت

اتیولوژی

علائم بالینی

تشخیص

درمان

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " آشنایی با بیماری های فارنژیت و برونشیت" می باشد که در حجم 63 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : پاورپوینت آشنایی با بیماری های فارنژیت و برونشیت ،

پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی ‌فمی

پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی ‌فمی

دانلود پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی‌فمی، در قالب ppt و در 173 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول: كلیات، فصل دوم:. جایگاه ترویج در توسعه كشاورزی، فصل سوم: رهیافتهای گوناگون ترویج كشاورزی، فصل چهارم: آشنایی با روشهای آموزش ترویجی، فصل پنجم: سازمان و مدیریت منابع انسانی در ترویج كشاورزی


مشخصات فایل
تعداد صفحات173
حجم155 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیعلوم کشاورزی و منابع طبیعی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی ‌فمی، در قالب ppt و در 173 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول:كلیات

مقدمه

واژه ترویج

مفهوم ترویج

انواع آموزش

تفاوت آموزش ترویجی و آموزش رسمی

فلسفه آموزش های ترویجی

اهداف ترویج كشاورزی

اصول آموزش های ترویجی

نقش ترویج كشاورزی

زمینه فعالیتهای ترویجی

كاركردهای نظام ترویج

كاركرد ترویج

سیر تكاملی ترویج كشاورزی

ج- تاریخچه ترویج كشاورزی در ایران

فصل دوم: جایگاه ترویج در توسعه كشاورزی

مقدمه

اهداف اساسی ترویج كشاورزی

نیاز به ترویج

تأثیر عوامل گوناگون بر ترویج كشاورزی

عوامل بوم‌شناسی

عوامل اقتصادی

عوامل سیاسی

عوامل اجتماعی فرهنگی

عوامل زیرساخت

عوامل نهادی

فصل سوم: رهیافتهای گوناگون ترویج كشاورزی

مفهوم رهیافت

رهیافت ترویج كشاورزی عمومی

رهیافت آموزش و دیدار

رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

اهداف رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

مزایای رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

معایب رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

رهیافت پروژه

رهیافت توسعه نظام‌های زراعی

ویژگی‌های اساسی رهیافت توسعه نظام‌های زراعی

رهیافت تسهیم هزینه

رهیافت مؤسسه آموزشی

رهیافت سازمان كشاورزان

عوامل مؤثر بر ظهور و پیدایش سازمان‌های كشاورزان

سه نقش اساسی سازمان‌های كشاورزان

انواع سازمان‌های كشاورزان

فعالیت‌های تعهدشده توسط سازمان‌های كشاورزان

نقش سازمان‌های غیردولتی و ارتباط آنها با سازمان‌های كشاورزان

مشكلات سازمان‌های كشاورزان در جهان سوم

نیاز به تحولات در ساختار نظام ترویج

فصل چهارم: آشنایی با روشهای آموزش ترویجی

معیارهای گزینش روش ترویجی مناسب

روشهای آموزش انفرادی

ملاقات در خانه و مزرعه

دیدار ارباب رجوع از اداره ترویج

تماس‌های غیررسمی

كشاورز نمونه

روش ارتباط تلفنی

ارتباط از طریق نامه

رو‌ش‌های آموزش گروهی

نمایش های عملی

روز مزرعه

گردش صحرائی

برگزاری مسابقات

بحث‌های غیر رسمی

ایراد سخنرانی

روش حل مسأله

روش پرسش و پاسخ

سمینار

كارگاه

گروه بحث

روش شور همگانی

طوفان اندیشه

ایفای نقش

روش واحد كار یا پروژه

روش‌های ارتباط جمعی

فصل پنجم: سازمان و مدیریت منابع انسانی در ترویج كشاورزی

شرایط ویژه یك سازمان ترویج مناسب

مفهوم مدیریت

مهارت‌های مدیر

وظایف اصلی مدیریت

كاركردهای فرآیند مدیریت

مشكلات مدیریتی سازمان‌های ترویج كشاورزی

چالش‌های اساسی مدیریت ترویج كشاورزی

سیاست‌های مناسب در نظام ترویج كشاورزی

اصول اساسی در رهیافت مدیریت منابع انسانی

نظام تشویق كاركنان ترویج

كارگزینی یا تأمین نیروی انسانی در سازمان

انواع انگیزش

نقش‌های گوناگون مروجان كشاورزی

معیارهای انتخاب مروجان كشاورزی

نیازهای مهارتی مروج

نیازهای آموزشی مروجان

شیوه‌های تكامل حرفه‌ای مروجان &


برچسب ها : پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی ‌فمی . ،

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وسواس فکری عملی (OCD)


پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وسواس فکری عملی (OCD)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وسواس فکری عملی (OCD) در 43 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات 43
حجم 69 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وسواس فکری عملی (OCD) در 43 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

43 صفحه ورد (42 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آموزش آرمیدگی

جلسه سوم - مواجهه و پیشگیری از پاسخ

جلسه چهارم - مواجهه و پیشگیری از پاسخ

جلسه پنجم - باز سازی شناختی

جلسه ششم- پیشگیری از عود

پیوست ها

اهداف و مداخلات درمانی در اختلال وسواس ذهنی – عملی

برگه اطلاعات علايم اختلال وسواس ذهنی - عملی

پرسشنامه وسواس ذهنی - عملی

برگه خودارزیابی وسواس ها و عادت های تکراری

برگه نتایج ارزیابی های انجام شده در اختلال وسواس ذهنی - عملی

برگه فهرست سلسله مراتبی وسواس های ذهنی

برگه فهرست سلسله مراتبی موقعیت های اضطراب آور /اجتنابی

برگه افکار خود آیند و مفروضه های ناسازگار در اختلال وسواسی - جبری

برگه دستورالعمل آرام آموزی

منبع

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

١. ارزیابی اختلال وسواسی جبری

۲. آموزش روانی

٣. ایجاد انگیزه

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه وسواس ذهنی

۲. پرسشنامه وسواس عملی

٣. کاربرگ ارزیابی اختلال وسواسی- جبری

۴. برگه ی خود ارزیابی وسواس ها و عادت های تکراری

مروری بر جلسه

هدف این جلسه، برقراری ارتباط با مراجع، ارزیابی دقیق ماهیت وسواس ها و اجبارهای وی و ارائه اطلاعات اساسی در مورد ماهیت بیماری و پیش آگهی و درمان بیماری است. این اطلاعات به مراجع کمک خواهد کرد که درک درستی از بیماری خود به دست آورده و علاوه بر آن نسبت به بهبودی، امیدوار شود. علاوه بر این، در انتهای جلسه از تکنیک های افزایش انگیزه برای ایجاد و تقویت انگیزه مراجع برای حضور در جلسات و تبعیت درمانی استفاده می شود.

١. ارزیابی

اهداف ارزیابی شامل شناسایی وسواس ها، عادت های تکراری و موقعیت های اجتنابی، کشف انگیزه بیمار برای درمان و در نظر گرفتن سطح ناراحتی و مشکلات فعلی است. ابزار اولیه ی ارزیابی، مصاحبه ی بالینی است. طی ارزیابی بالینی لازم است افکار وسواسی، عادت های تکراری و موقعیت هایی که مراجع از آنها اجتناب می کند، روشن شوند. علاوه بر اخذ تاریخچه و رشد علایم، شیوه ای که علائم اختلال در عملکرد های روزانه ی مراجع تداخل ایجاد می کنند، نیز باید بررسی می شوند. مراجعان اغلب تمایلی به صحبت در مورد وسواس های خود ندارند. از آنجایی که افکار وسواسی برای آنها بسیار ناراحت کننده است ممکن است از این نکته واهمه داشته باشند که اگر افکار خود را آشکار کنند بستری شوند و یا محدودیت های دیگری برایشان ایجاد شود. بنابراین، عادی جلوه دادن افکار وسواسی به مراجع کمک خواهد کرد که احساس راحتی بیشتری کند و در مورد علائمش صحبت کند. چند مورد از تکنیک هایی می توانید برای این کار از آن استفاده کنید، در زیر آمده است:

۱) به مراجع بگویید اکثر افراد گاه به گاه افکاری دارند که بسیار ناخوشایند است.

۲) به مراجع اطمینان بدهید اگر در مورد افکارش صحبت کند، اتفاق بدی نخواهد افتاد

۳) چند نمونه از افکار وسواسی شایع را برای مراجع بگویید و از او سوال کنید آیا او هم این افکار را دارد ۴) به مراجع بگویید در اغلب موارد افكار وسواسی مغایر با اصول و ارزش ها با اعتقادات مذهبی افراد است و به همین دلیل افراد از داشتن آنها ناراحت هستند اما احتمال کمی وجود دارد که آنها بر اساس این افکار اقدامی انجام بدهند.

علاوه بر این، این موضوع را ارزیابی کنید که آیا مراجع تشخیص می دهد که افکار وسواسی اش تا حدود زیادی غیر واقعی است. همچنین از مراجع سوال کنید وقتی در موقعیتی قرار ندارد که ترس هایش فعال شود چه اندازه معتقد است که ترس هایش تبدیل به واقعیت خواهد شد. برای مثال: "وقتی در توالت عمومی نیستید، چقدر معتقد هستید که دست زدن به شیر دستشویی شما را مبتلا به وبا می کند؟".

اگر مراجع نمی تواند تشخیص دهد که برخی از ترس هایش اغراق آمیز هستند، این موضوع حاکی از وجود افکار بیش بها داده شده است. مراجعانی که دارای اینگونه افکار هستند عموما به مواجهه سازی و پاسخ پیشگیرانه جواب نمی دهند. در برخی از موارد، توصیه می شود پیش از ادامه ی درمان، باورهای مربوط به ترس های وسواسی از طریق تکنیک های شناختی کاهش یابند.

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وسواس فکری عملی (OCD) . ،

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی

هدف از این پایان نامه بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات90
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیهنر و گرافیک

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته هنر

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی

چکیده:
دیوید هاکنی ( David Hockney) (زاده ۹ ژوئیه ۱۹۳۷) نقاش، طراح، چاپگر، عکاس انگلیسی و یکی از مهم‌ترین پیشگامان جنبش پاپ آرت دهه ۱۹۶۰ است.هاکنی به سبب نوجویی پیگیر، تنوع و تناقض آثارش یکی از هنرمندان نامدار و اثرگذار دهه‌های اخیر به شمار می‌آید. او همچنین یک محقق در زمینه هنر می‌باشد.دیوید هاکنی از جمله نقاشانی است که طبیعت را خیلی خوب می‌شناسد و در مسیر کارش گزینش‌‌های هنرمندانه‌ای از آن بروز می‌دهد.ترکیب‌بندی‌های موجز و خوش‌فرم و در عین حال ساده نشانگر این می‌باشد.
این پایان نامه مشخصه ها و تحلیل آثار دیوید هاکنی با تاکید بر وفاداری به طبیعت و درگیر شدن با آن را مورد بررسی قرار می دهد.
کلمات کلیدی:

دیوید هاکنی

تحلیل آثار دیوید هاکنی

ویژگیهای آثار دیوید هاکنی

مقدمه:
در فصل اول قبل از هر چیز به شرایط دنیای نو در عصر حاضر اشاره شده است و چون دیوید هاکنی در دورانی زندگی کرده که مدرنیسم و پست‌مدرنیسم حاکم بوده، به تعاریفی از این دو واژه پرداخته شده.درک نوین هاکنی از هنر نقاشی نشان از این دارد که وی مدرنیسم و در واقع شرایط دنیای نو را در زمان و مکان خود یافته است. با اینکه آن بنیان حسی و زیبایی شناسانه‌ای که پایه و اساس مدرنیسم است در کار وی وجود دارد اما از طرفی آن جنبه عصیان و تقابل که مدرنیسم با سنت دارد و هر نوع گرایش به سنت را رد می‌کند، هاکنی در آثارش راه می‌دهد البته این کنش از سوی وی آگاهانه است.
در واقع همانطور که نقاشان پست‌مدرن سنت را از جهان هنری خود حذف نمی‌کنند و برگشتی متناسب با زمان و مکان و عمدتاً فنی و متریالی با سنت دارند (نه ساختاری)، از این زاویه دیوید هاکنی هم مستثنا نیست ـ مشعوف بودن هاکنی به جنبه‌های جالب جهان محسوس و بویژه تکنیک‌های این هنرمند از جمله شباهت‌های اجرایی وی از این نظر همچون نقاشان رنسانس پیشین که با تکنیک «تمپرا» کار می‌کردند مانند «پیرو دلا فرانچسکا» برخورد خلاقانه هاکنی را با مقوله پست‌مدرن در زمان خود نشان می‌دهد.
در فصل دوم به این نکته اشاره شده که در میان طراحان معاصر کمتر طراحی است که در زمینه طراحی و حتی تصویرسازی به اندازه دیوید هاکنی کار کرده باشد. همچنین به توضیح در مورد خاصیت‌های عناصر بصری از جمله خط ـ سطح و بافت و ریتم و ... پرداخته شده که به طرز فوق‌العاده‌ای در کارهای هاکنی می‌بینیم. همچنین گزینش‌هایی که خاص نگاه هاکنی است.شاید در نگاه اولیه و ظاهر بعضی از طراحی‌ها و نقاشی‌های هاکنی طبیعت‌گرایانه و یا رئالیستی (به عنوان یک سبک نه یک روش عام هنری) به نظر بیاید اما با کمی تعمق متوجه ساماندهی دقیق و چند بعدی در آن، در یک وحدت کلی می‌شویم.
در فصل سوم به این مهم دست می‌یابیم که هاکنی در ارتباط با طراحی صحنه و نقاشی چقدر نوآوری کرده مثلاً یک صحنه از واقعیت را که همه به راحتی از کنارش می‌گذرند او با طرز فوق‌العاده و زیبایی در آن دخل و تصرف می‌کند و آن را به تصویر می‌کشد. به بیان دیگر با چیدمان جدیدی از فیگور و اشیاء در ترکیب‌بندی تفسیر جدیدی را از انسان‌ها و محیط پیرامونشان می‌کند.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه

فصل اول:دیوید هاکنی و ویژگی‌های کلی دوران وی 3

مدرنیسم و مسائل تازه 3
پست‌مدرنیسم 18

فصل دوم:واقعیت و تأثیر آن بر آثار دیوید هاکنی 25

عملکرد خط در طراحی 35
کشیدن یک خط، دیدن یک خط 35
حرکت بصری 36
ارزیابی حرکت 39
خطوط محیطی و حرکت 44

فصل سوم:هاکنی و کاوش در بیان هنری 50

نقاشی و عکاسی از زبان هاکنی 59
هاکنی و ابداع و نوآوری 62
هاکنی و طراحی صحنه 71
فلوت سحر‌آمیز از زبان دیوید ها‌کنی: 75
نتیجه‌گیری: 87
فهرست منابع و مآخذ: 89

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


برچسب ها : بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی . ،

صفحات


گیرنده دیجیتال موبایل گن لاغری تبادل لینک خرید لیوان لنزی پیش بند اصلاح آقایان عینک ریبن اصل ساخت وبلاگ رایگان فروش فانی بافت فروش فانی بافت اتو موی پرو ویو prowave پاور بانک همراه گن لاغری میس بلت خرید دانگل براوو پلاستیک عایق پنجره